“Lang ventetid, gode spareribs”
Anmeldelse av Route 8 Restaurant

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Route 8 Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Vanse
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Route 8 ligger i tilknytning til bowlinghallen i Vanse. Menyen er preget av italiensk og amerikansk mat. Det går i pizza, pasta og hamburgere, men også noen litt "spennende" innslag på menyen i form av quesedillas og spareribs. Lokalet er litt "slitt", men helt greit. Servitørene virker oppegående. Man får kjapt kontakt, man får god informasjon og alt serveres med et smil.

Merker meg at andre kunder i anmeldelsene sine klager på lang ventetid. Det kan bekreftes. Oppsøkte restauranten i 16-tiden en onsdag. Servitøren opplyste om at vi måtte påregne 45 minutter ventetid på maten, fordi de hadde mange bestillinger i kø. Det er selvsagt helt greit. Vi gjorde en avtale om bordreservasjon til kl 17, vi bestilte spareribs og drikke, og dette skulle etter avtale stå klart til kl 17. Da vi ankom til avtalt tid, fikk vi fort drikke, men maten lot vente på seg. Det tok ytterligere en halvtime før vi fikk servering.

Spareribs er ofte "russisk rullett". Noen ganger er det himmelsk, andre ganger så seigt at det ikke er mulig å spise. Kan konstatere at Route 8 har god kontroll: De serverer ypperlige spareribs. De medfølgende båtpotetene som vi fikk servert fordi de var utsolgt for pommes frites, løftet det hele atskillige hakk. De kan med fordel bytte ut nitriste pommes til fordel for båtpoteter i den faste menyen sin. Den medfølgende coleslawen var litt for lite syrlig og litt for "majones-aktig" i smak og konsistens. En i reisefølget hadde vanlig salat i stedet for coleslaw. Den var veldig god.

1  Takk, tgaud

Anmeldt 7. juli 2021

Vi svingte en guttegjeng innom for å få noe mat. Personale var ålreit, lokalet ok og maten helt grei!

Takk, 308mortens
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Bestilte 5 pizzaer 5sep20 på tlf, fyren som tok bestillingen snakket litt dårlig norsk men bekreftet ordren til henting kl 19:00. Da vi skulle hente pizzaene kl 19:00 var restauranten stengt og det var mørkt inne i lokalet. Vi kom inn i lokalet via en bowlinghall vegg i vegg og ropte men ingen kom, ingen svarte på tlf. Vi ventet til over 19:00 men ingen kom...ingen svarte på tlf nr som var oppgitt på takeaway brosjyren. I bowlinghallen satt en gjeng på 11 stk som også hadde bestilt bord og pizza, de var også litt oppgitt over situasjonen. Vi valgte til slutt å bestille pizza hos Pizzabakeren i Farsund istedet.

Dato for besøk: september 2020
Takk, pegasus2011
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi ventet 1 timen på burgere til tross for at det var lite kunder ellers. Betjeningen informerte ikke om lang vente tid og maten var helt ok.

Takk, 716theam
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Route 8 Restaurant, så også på

Har du vært i Route 8 Restaurant? Del dine erfaringer!