“Deilig lunsj”

8th Avenue Bar & Supperclub
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Vanse
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Det var en artig opplevelse å stikke innom dette stedet.
Service: hyggelig betjening, takket stresset godt
Mat: burgeren smakte ypperlig, kjøpte med en flaske BBQ-saus hjem (blir spennende å prøve)
Stemning: stille og rolig, mye å se på på veggene, savnet passende musikk

Takk, Arild R

Anmeldt 27. mai 2016

Ikke vurdér hamburgeren engang!

Det første som streifet meg på vei inn til restauranten var at må nesten ha vært der før for å finne fram. Restauranten/baren lå bak en lukket dør uten noe skilting, og det føltes nesten som om man hadde gått seg vill inne i et fremmed hus, kompisen hadde vært der en gang før, men selv han lurte på om det var stengt. Da vi kom inn til restauranten var det kun noen mannfolk som var gjester i baren og ingen restaurantgjester tilstede. Betjeningen virket ikke veldig imøtekommende, men spurte til slutt om vi ville ha meny.

Vi hadde kommet tilbake fra USA et par dager tidligere og dineren hadde en skuffende dårlig amerikansk tema, som besto av noen brune stoler, grønne båser og noen bilder på veggen. Utstillingen var stengt.

Vi fant ut at vi ville prøve burgeren deres, men vi skulle heller tatt en tur innom en bensinstasjon, for en mindre amerikansk burger, har jeg aldri smakt. Det er nok mange, mange år siden jeg har spyttet ut hamburger, men denne "burgeren" bestod av en tjukk klump av noe kjøtt som smakte mer som karbonade enn hamburger, denne brune klumpen lå mellom to syltynne pitabrød, og bestod av et slitent blad med isbergsalat, noen kalde agurker og et par sylteagurker. Pommes fritsen var god, men dynket i salt, så den dyre brusen (som vi forøvrig fikk feilservert, da jeg fikk kompisen sin Cola og han min Zero), kom til god nytte.

Ved baren satt det en gjeng med stamgjester, og dette er nok en super plass for de, men som amerikansk diner, gjør det seg dårlig.

Det hadde vært greit om prisen kom på 50,-, men da vi endte opp med å betale 3-400,- for en ekkel matopplevelse for to, som forøvrig hang igjen dager etterpå, så ble det med det ene besøket for min del.

Jeg kan ikke uttrykke meg nok om hvor fæl denne "burgeren" var, og hvor jeg i alle mine år som hamburger-spiser ikke har smakt noe lignende som minnet så lite om en hamburger!

Skal du ha burger på farten - stikk innom Esso heller!

Takk, FeistyGoat
Anmeldt 22. mars 2016

Var en liten tur innom for å sjekke den Amerikanske Feelingen. Veldig god stemning og hyggelig betjening. Hadde ei blomkålsuppe som var kjempegod. Det tok lang tid å få maten men det var bare sjarmerende for maten var akkurat så god som hjemmelaget mat skal være. Very Nice!!!!

Takk, Marianne K
Anmeldt 19. mars 2016 via mobile enheter

Kom inn en familie på 8 derav 3 barn på 6, 1 og 0 år, servitøren var tydelig irritert over at barna lagde lyder, og babyens bilstol fikk vi beskjed om å ikke ha ved sidrn av bordet, da den var i veien. Etter 1 time kom meget dårlig mat, røde burgere med tørre brød og fullstendig uten smak. Fettete fisk og ihjelstekte nuggets.
Jeg mistet en skål ketchup i gulvet, og selvom jeg beklagde meg lagde servitøren stønnelyder da hun så det.
Makan til dårlig sted har jeg aldri opplevd! Definitivt ikke en amerikansk opplevelse!!

Takk, Anja S
Anmeldt 23. august 2015 via mobile enheter

Bestilte burger til hele familien. Fikk servert seig burger som var rød inni. Tilbehøret var tørre poteter som var rullet i salt, samt gammel kål dynket i eddik. Hele stasen kom på nærmere 1000 kr. De som skryter av maten herfra må ha vært der en annen dag med annen kokk.

Takk, Frode V

Reisende som så på 8th Avenue Bar & Supperclub, så også på

Har du vært i 8th Avenue Bar & Supperclub? Del dine erfaringer!