“Flott sted”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Tranoy Fyr
Anmeldt 2 august 2015 via mobile enheter

Flott sted i fantastiske omgivelser. Maten nådde ikke helt opp når man ser på prisnivået men vi koste oss. Koselig betjening , dog noe uerfaren. Ekspotisk , men det er en heller kostbar opplevelse for så derfor skrues forventingen opp.Kommer gjerne igjen , må være spektakulært med litt heftig vær.

Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Jan Erik C
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 22 juni 2015 via mobile enheter

Kort og godt fantastisk. For en servise, for en mat og for et sted. Det kan ikke bli bedre dersom man kan klare seg uten TV og WiFi. Stedet er et restaurert fyr med overnatting både i familierom og enkle rom. Det er en egen restaurant med alle rettigheter og en fantastisk vennlig betjening. Utsikt til Lofotveggen og Lofothavet. Vakkert.

Opphold: juni 2015
Takk, Oyvind R
Anmeldt 9 august 2014 via mobile enheter

Tranøy fyr er en perle av et sted. Og for den som har vært så heldig å ha besøkt andre fyr i Norge - så har Tranøy fyr akkurat samme og spesielle stemningen som de andre fyrene har!

Rommene i de ulike bygningene på fyret holder ikke hotellstandard, men det er jo heller ikke meningen! Det er den "magiske" fyrstemningen, omgivelsene og den fantastiske naturen som er opplevelsen.

Det må jo forøvrig legges til at de som jobber på fyret (og i kafeen) bidro sterkt til den fine opplevelsen, med sin serviceinnstilling og positive væremåte!

Ikke nøl - prøv noen netter på Tranøy fyr :-)

Opphold: juli 2014, reiste med familie
Takk, Sturla_Hess
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 20 oktober 2012

På en biltur i Nord-Norge overnattet vi på dette avsidesliggende hotellet, som tidligere har vært en hytte for fyrvoktere. Den ligger på en liten øy utenfor fastlandet, og man kommer seg hit via en gangvei. Rommet var lite, men koselig og komfortabelt. Vi måtte dele bad med gjestene som bodde i naborommet. Badet var i det minste veldig rent. Rommet hadde en flott utsikt utover sjøen. Midnattssolen var vakker. Jeg kommer aldri til å bli vant til prisene i Norge, men når man tar de romantiske omgivelsene i betraktning, var det på en måte verdt det.

Takk, janpki
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 4 uker siden

Romtips: All rooms are quites, - only "noise" will be from the nature, listening to the waves crush...
Se flere romtips
  • Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Gro W

Har du vært i Tranoy Fyr? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Tranoy Fyr

Adresse: Tranoy, Tranøya 8297, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Hamarøy > Tranøya
Fasiliteter:
Bar/salong Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 temaovernatting i Tranøya
Prisnivå: kr 1 122 - kr 1 327 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 15
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Tranoy Fyr. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?