“En kystkulturperle”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Tranoy Fyr
Anmeldt 1 september 2015

Beliggenheten er nydelig, vilt og vakkert, ute ved havet. Hyggelig resturant med god mat.
Vi bodde i vaktmesterboligen med mulighet for selvhushold. Dessverre var møblene i stuen slitte og kunne med fordel ha behøvd en oppgradering. Tips: En sovesofa på stuen ville gjort at vi kunne ha vært flere sammen.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Dagmar B

Anmeldt 6 august 2015

Beliggenheten må bare oppleves, absolutt verd å ta avstikkeren hit.
Fantastisk bra atmosfære på hele plassen og vi nøt virkelig oppholdet.
Service var akkurat slik den bør være på en slik plass, vi følte oss som gjester.
Maten anbefales, vi spiste grillet tørrfisk og bacalao, meget meget bra. Prisene er over gjennomsnittet, men de var verd det.
Vi avsluttet med en enkel men velsmakende frokost, smakfulle hjembakte brød.
Anbefaler å ta turen til Tranøy Fyr.

Opphold: august 2015
Takk, Roy P
Anmeldt 2 august 2015 via mobile enheter

Flott sted i fantastiske omgivelser. Maten nådde ikke helt opp når man ser på prisnivået men vi koste oss. Koselig betjening , dog noe uerfaren. Ekspotisk , men det er en heller kostbar opplevelse for så derfor skrues forventingen opp.Kommer gjerne igjen , må være spektakulært med litt heftig vær.

Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Jan Erik C
Anmeldt 22 juni 2015 via mobile enheter

Kort og godt fantastisk. For en servise, for en mat og for et sted. Det kan ikke bli bedre dersom man kan klare seg uten TV og WiFi. Stedet er et restaurert fyr med overnatting både i familierom og enkle rom. Det er en egen restaurant med alle rettigheter og en fantastisk vennlig betjening. Utsikt til Lofotveggen og Lofothavet. Vakkert.

Opphold: juni 2015
Takk, Oyvind R
Anmeldt 9 august 2014 via mobile enheter

Tranøy fyr er en perle av et sted. Og for den som har vært så heldig å ha besøkt andre fyr i Norge - så har Tranøy fyr akkurat samme og spesielle stemningen som de andre fyrene har!

Rommene i de ulike bygningene på fyret holder ikke hotellstandard, men det er jo heller ikke meningen! Det er den "magiske" fyrstemningen, omgivelsene og den fantastiske naturen som er opplevelsen.

Det må jo forøvrig legges til at de som jobber på fyret (og i kafeen) bidro sterkt til den fine opplevelsen, med sin serviceinnstilling og positive væremåte!

Ikke nøl - prøv noen netter på Tranøy fyr :-)

Opphold: juli 2014, reiste med familie
Takk, Sturla_Hess

Har du vært i Tranoy Fyr? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Tranoy Fyr

Adresse: Tranoy, Tranøya 8297, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Hamarøy > Tranøya
Fasiliteter:
Bar/salong Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 temaovernatting i Tranøya
Prisnivå: kr 1 002 - kr 1 277 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 15

Er dette din oppføring på TripAdvisor?