“Magisk fyropplevelse i Hamarøys skjærgård”
Anmeldelse av Tranoy Fyr

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Tranoy Fyr
Anmeldt 15 juli 2016

Vi hadde en fantastisk overnatting på Tranøy fyr; tett på naturen på alle kanter, med panoramautsikt mot Lofotveggen. Har vært her tre ganger tidligere og det har alltid vært en naturskjønn og komfortabel opplevelse; skulle gjerne vært her i skikkelig ruskevær også. Drives av et ektepar som er svært gjestfrie og hyggelig å prate med. Fyret ligger bokstavelig talt uti skjærgården, og er forbundet med fastlandet via en tynn, elegant hvit bro som går fra svaberg til svaberg ut til fyret. Rommene er enkle, med behagelig senger; endel av interiøret er autentisk, men her er det potensiale for forbedringer mtp kulturbevaring. Fyret har også sin egen restaurant som serverer svært god nordnorsk mat, som grillet tørrfisk og bacalao; de har også vin som passer godt til maten. Servicen er topp! Ved vindusbordene får man flott utsikt mot Breiskardtinden og toppene rundt. En virkelig ferie fra hverdagen.

Romtips: Det røde rommet er fint med god dobbeltseng og utsikt mot Lofotveggen
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Reisetigern
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Tranoy Fyr
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 1 september 2015

Beliggenheten er nydelig, vilt og vakkert, ute ved havet. Hyggelig resturant med god mat.
Vi bodde i vaktmesterboligen med mulighet for selvhushold. Dessverre var møblene i stuen slitte og kunne med fordel ha behøvd en oppgradering. Tips: En sovesofa på stuen ville gjort at vi kunne ha vært flere sammen.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Dagmar B
Anmeldt 6 august 2015

Beliggenheten må bare oppleves, absolutt verd å ta avstikkeren hit.
Fantastisk bra atmosfære på hele plassen og vi nøt virkelig oppholdet.
Service var akkurat slik den bør være på en slik plass, vi følte oss som gjester.
Maten anbefales, vi spiste grillet tørrfisk og bacalao, meget meget bra. Prisene er over gjennomsnittet, men de var verd det.
Vi avsluttet med en enkel men velsmakende frokost, smakfulle hjembakte brød.
Anbefaler å ta turen til Tranøy Fyr.

Opphold: august 2015
Takk, Roy P
Anmeldt 2 august 2015 via mobile enheter

Flott sted i fantastiske omgivelser. Maten nådde ikke helt opp når man ser på prisnivået men vi koste oss. Koselig betjening , dog noe uerfaren. Ekspotisk , men det er en heller kostbar opplevelse for så derfor skrues forventingen opp.Kommer gjerne igjen , må være spektakulært med litt heftig vær.

Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Jan Erik C
Anmeldt 22 juni 2015 via mobile enheter

Kort og godt fantastisk. For en servise, for en mat og for et sted. Det kan ikke bli bedre dersom man kan klare seg uten TV og WiFi. Stedet er et restaurert fyr med overnatting både i familierom og enkle rom. Det er en egen restaurant med alle rettigheter og en fantastisk vennlig betjening. Utsikt til Lofotveggen og Lofothavet. Vakkert.

Opphold: juni 2015
Takk, Oyvind R
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Tranøya
Hamn i Senja
Furoy Fishingcamp AS
Nr. 21 av 83 i Troms
8 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Tranoy Fyr? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Tranoy Fyr

Adresse: Tranoy, Tranøya 8297, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Hamarøy > Tranøya
Fasiliteter:
Bar/salong Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 temaovernatting i Tranøya
Prisnivå: kr 1 125 - kr 1 156 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 15
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Tranoy Fyr. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?