“Nydelig plass”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Tranoy Fyr
Anmeldt 1 august 2016 via mobile enheter

Har du noen gang drømt om å overnatte på et fyr, så har du sjansen her. Nydelig utsikt, havet som bruser. Hjemmelaget nydelig mat. En plass du bare må besøke. Ta med deg godt med tøy, for the blåser friskt her.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Mitsumi00

Anmeldt 31 juli 2016 via mobile enheter

Bestilte tidlig på året, og fikk vaktmesterboligen, den har toalett, dusj og kjøkken. Her er det ikke snakk om luksus, men for et herlig vertskap som driver stedet. Frokost og middag kan kjøpes i "restauranten " som minner mer om en kafé. Beste grillet klippfisk på mine 14 dager på Helgelandskysten .

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, 10Derten
Anmeldt 15 juli 2016

Vi hadde en fantastisk overnatting på Tranøy fyr; tett på naturen på alle kanter, med panoramautsikt mot Lofotveggen. Har vært her tre ganger tidligere og det har alltid vært en naturskjønn og komfortabel opplevelse; skulle gjerne vært her i skikkelig ruskevær også. Drives av et ektepar som er svært gjestfrie og hyggelig å prate med. Fyret ligger bokstavelig talt uti skjærgården, og er forbundet med fastlandet via en tynn, elegant hvit bro som går fra svaberg til svaberg ut til fyret. Rommene er enkle, med behagelig senger; endel av interiøret er autentisk, men her er det potensiale for forbedringer mtp kulturbevaring. Fyret har også sin egen restaurant som serverer svært god nordnorsk mat, som grillet tørrfisk og bacalao; de har også vin som passer godt til maten. Servicen er topp! Ved vindusbordene får man flott utsikt mot Breiskardtinden og toppene rundt. En virkelig ferie fra hverdagen.

Romtips: Det røde rommet er fint med god dobbeltseng og utsikt mot Lofotveggen
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Reisetigern
Anmeldt 1 september 2015

Beliggenheten er nydelig, vilt og vakkert, ute ved havet. Hyggelig resturant med god mat.
Vi bodde i vaktmesterboligen med mulighet for selvhushold. Dessverre var møblene i stuen slitte og kunne med fordel ha behøvd en oppgradering. Tips: En sovesofa på stuen ville gjort at vi kunne ha vært flere sammen.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Dagmar B
Anmeldt 6 august 2015

Beliggenheten må bare oppleves, absolutt verd å ta avstikkeren hit.
Fantastisk bra atmosfære på hele plassen og vi nøt virkelig oppholdet.
Service var akkurat slik den bør være på en slik plass, vi følte oss som gjester.
Maten anbefales, vi spiste grillet tørrfisk og bacalao, meget meget bra. Prisene er over gjennomsnittet, men de var verd det.
Vi avsluttet med en enkel men velsmakende frokost, smakfulle hjembakte brød.
Anbefaler å ta turen til Tranøy Fyr.

Opphold: august 2015
Takk, Roy P

Har du vært i Tranoy Fyr? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Tranoy Fyr

Adresse: Tranoy, Tranøya 8297, Norge
Beliggenhet: Norge > Nord-Norge > Nordland > Hamarøy > Tranøya
Fasiliteter:
Bar/salong Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 temaovernatting i Tranøya
Prisnivå: kr 1 002 - kr 1 277 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 15

Er dette din oppføring på TripAdvisor?