Priceline
Agoda.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Meg og min mor hadde en overnatting her, bodde i gamle fyrvokteren grønne rom. Køyesenger og retro stil, med sin sjarm.
Nydelig utsikt til havet og omgivelser . Hyggelig vertskap og god mat, verd en overnatting.

Takk, Helene S
Anmeldt 3. september 2019

Tranøy Fyr på Hamarøy i Nordland er en favoritt på grunn av sin historiske bakgrunn, stedet og det som gjør fyret unikt : Vertskapet, med Anne-Gry og de andre. Rommene er greie og sengene gode. Vi delte bad med annen gjest, men det var ikke no problem. Du får mye vær og frisk sjøluft når du er ute og inne nyter du man en riktig god middag på kvelden i en sjarmerende restaurant. Til og med butikk er der. Heia Tranøy Fyr! Vi kommer gjerne igjen.

Romtips: Best å bo så høyt oppe som mulig. Mye vær - fasinerende utsikt.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, LailaI107
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Tranøy fyr tilbyr overnatting og er et supert valg hvis du skal ut å spise når du er på Hamarøy. Fyret ligger på vestsida av Hamarøy ut mot Vestfjorden med utsikt mot Lofotveggen. Maten og servicen er alltid førsteklasses! Anbefales på det varmeste❤️

1  Takk, CLinda2014
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Tranøy fyr er vel verdt et besøk der det ligger i svært naturskjønne omgivelser. Vi har besøkt fyret flere ganger og liker omgivelsene svært godt. Her er også mulighet for mat, men vi har bare inntatt kald drikke, is o.l Hyggelige ansatte, flott utsikt,- både oppe fra fyret og nede fra bakken. Idylliske omgivelser med blafrende klesvask innimellom de hvitmalte bygningene. Mulighet for mange flotte bilder.

2  Takk, RogD465
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Som flere andre nedlagte fyrstasjoner langs kysten er også Tranøy ombygd og tilrettelagt for overnatting. Du kan velge mellom rom i flere av byggene, og rommene framstår koselige og vel egnet for flere enn to per rom. Merk at ikke alle rom har eget bad/toalett, men at man kanskje deler med et ost andre gjester. Fyret ligger flott til ytterst på en odde som mange av fyrene gjør. Vi var så heldige at det var blikkstille hav og midnattssol. Det var noen hyggelige ungjenter som tok imot oss, serverte oss både drikke og mat og eller smilte og var blide. Været var så flott at vi kunne nyte middagen utendør kl 19:30. Maten smakte utmerket. Vi spiste blant annet hvalgryte og laks. Nydelig mat i fantastiske omgivelser.

Takk, FFK1903