Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Priceline
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Tranøy fyr i delvis grått vær. Det var forholdsvis god sikt så det var sånn sett bra. Mange fine og velholdte byggninger rundt selve fyret. Vi fikk en guidet tur opp i fyret som var greit. En flott utsikt fra toppen. Vi tenkte å avslutt turen med en kaffe og kake på kafén. Men der ble vi skuffet. Halvparten av bordene var ledig men med reservert skilt på. Ikke mulig til noe sitteplass der nei. De burde kanskje legge lista litt lavere på en slik plass. Det er trossalt en liten kafé på et fyr ytterst i havgapet.

Romtips: Ikke forvent noe spesielt
Takk, iseriat
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette var skuffende. Vi bodde her i ett døgn og overnattingsplassen er i seg selv helt grei og plassen er fin. Så kommer det skuffende med opplevelsen. Vi ble tidligere på dagen ringt opp for å bekrefte tidspunkt for middag. Damen i telefonen mente det var lurt å bestille bord til 18:00 da det var fullt klokken 19:00. Da vi kom for å spise klokken 18:00 ble vi jaget ut og opp på loftet på grunn av en forsinket konsert. Elendig. Videre tok det lang tid å få maten fordi kokken ikke kunne begynne før konserten var over grunnet støy. Når maten først kom var den kald. Elendig. Dagen etter trasket vi ned for utsjekk og frokost. Jeg hadde tydelig lest at vi hadde med frokost når jeg bestilte. Det viste seg imidlertid når vi skulle gjøre opp at den kostet 165kr per person. Dette sto det ingen info om. Ikke nok med det så var det en relativt enkel frokost til at man tar betalt for den. Lite sannsynlig at vi kommer hit igjen eller anbefaler plassen videre.

Takk, JoakimI15
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi var tre par som i dag ville dra til Tranøy fyr for å spise lunch før turen gikk til Skutvik og deretter til Lofoten. Tranøy fyr ligger spektakulert til med tilførselsbroer fra land og ut til selve fyret der vi bestilt Fyrets fiskesuppe som smakte helt fortreffelig.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Obotty
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

En natur som kan måle seg med det aller beste i resten av verden. Et enkelt overnattingssted, men service, sjarm og natur gjør dette til et helt unikt sted som du skal lete lenge for å kunne matche. Mentalhygiene bare å være her og nyte omgivelsene!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eop_Norway
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

En absolutt spektakulær plass å besøke. Både i godvær og i uvær. Plassen er godt vedlikeholdt og å komme inn i byggene var som å reise tilbake i tid. Det er også en liten restaurant med butikk der. God mat. Vil du ha en opplevelse utenom det vanlige så reis til Tranøy Fyr.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, ztig65