Robert N
35.8 km fra Torghatten Camping
Se flere hoteller i Torget
1924 av 68 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Betalte kr. 380,- for en natt med eget telt. Dyreste vi har opplevd i sommer. Forklaringen var at da slapp vi poletter til dusjen. Det var 4 dusjbåser og tre toaletter pr. kjønn som skulle deles av en stapp full campingplass. At det var godt over 150 "boenheter" er ikke å ta i. Noen er ikke flinke til å gå fra toalett, vask og dusj slik at det er hyggelig for nestemsnn, og når renholdet ikke strekker til blir det ikke så hyggelig å bruke sanitæranlegget.
Beliggenheten er fin men det veier desverre ikke opp for det andre.
Bildene viser bare halve campingplassen.

Takk, geiridekelia
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fin og praktisk plass for besøk av Torghatten. Bra med oppstillingsplasser og noen er med fantastisk utsikt ut over havet ( koster ekstra ) Rent og fint på service anlegget. Er også en gourmet restaurant der.... noe malplassert kanskje ... med dyr mat .... savnet enkle Talkerkenretter til mer «normale» priser....

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, trond116
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Tilbragte 2 netter her på vei nordover ~ skulle gjerne blitt lengre! Superfint å telte nede ved stranden, og bonus med gratis kanoer man kunne låne! Rent og pent på toalett / dusj. Eneste minuset var at restauranten ikke egnet seg for en barnefamilie, da de kun serverte 4/8-retters. Her hadde vi det topp, kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, moniithe
Anmeldt 26. oktober 2019

Vi kom med 4 personer, 4 motorsykler og 2 telt.
Campingplassen ligger veldig fint til, hadde greie fasiliteter, og bra oppstillingsplasser.

Hadde hørt om restauranten tidligere og måtte bare prøve den.
En absolutt super opplevelse, dette var en fast meny på 6 retter, alle med lokale råvarer, og tilberedt, servert og presentert på ypperste måte.
Flott lokale med en fin atmosfære.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, KristianL653
Anmeldt 8. august 2019

Et nydelig stille rolig sted, med fantastisk utsikt og en solnedgang jeg knapt har sett maken til. God service. Vi ble derfor boende flere netter. Fortreffelig strandrestaurant. Innbydende liten vik med strand og kano til låns.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, irnegro