Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk beliggenhet, kort vei til attraksjoner som selveste Torghatten. Fin restaurant, behagelig strand. Men også en del ting som burde forbedres. Sanitærforhold som ikke holder mål i 2021, ikke minst tatt den pågående pandemien med i beregningen. Provisoriske toalett som var dårlig rengjort og luktet urin. Her må dere skjerpe dere! Skjønner at på denne campingen kommer det besøkende uansett, men ikke la det bli en sovepute

1  Takk, Dethleffs2008
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Stor fin campingplass men dårlig til rette lagt når det gjelder sanitær anlegg. Det burde vært flere sanitær bygg fordelt på plassen når campingen er så stor. Når det gjelder restauranten så er vel dette fullstendig skive bom når det gjelder hvilken kunder du har tilgang til og hva de ønsker. Det burde være mulig å lage et konsept som kan servere både restaurant mat i ypperste klasse og enklere retter til de som ønsker dette med take away. Tror nok de hadde kunne øket omsetningen betydelig med dette. Prisen for overnatting er greit nok når de har den beliggenheten som de har og kort sesong.

Takk, Sprocket66
Anmeldt 30. juli 2021

Vi har nå vært på ferie som i år ble Torghatten camping. Plassen er nydelig, men med et stort potensiale for å få til noe enda bedre.
Sanitær annlegget imponerte ikke. Det var skittent,snakker ikke da bare om sand på gulvet, for det må man regne med. Dusjforhengene var det delvis mye mugg på. Elendig trykk i dusjen og ofte kaldt vann mot slutten av dagen i værtfaill. Tenkte vaske koppene på bygget også,men det fristet ikke.
Savner også noe mer for barn der,en lekeplass. Den som er der nå med en sandkasse,eldgammel traktor og en båt som etter mitt syn er falleferdig, holder ikke mål.

Med noen få enkle grep så kunne denne campingen ha blitt fantastisk bra for voksene og barn. For beliggenheten er som sakt nydelig og full av muligheter

Takk, 576lisbethr
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Synes dette var en utrolig fin campingplass, flere steder man kunne telte samt ha bobil rett med strandlinje eller rett ut mot havet og nyte nydelig utsikt. Hadde med meg oppblåsbar kajakk som jeg fikk rodd meg en tur i blikkstille vann en sen kveld. Restaurant i nærhet samt tur til Torghatten kun minutters gange unna. Vil tro det er perfekt for småbarnsfamilier med soloppvarmet havbasseng hvor man har full kontroll over ungene når de bader. Syns det var greit sanitæranlegg og kjøkken også.

Takk, 648cathrinel
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Leide en meget fine leilighet/hytte. 2 sovreom, eget bad, stue, kjøkken. Noe kostbart, men det er vært d. Spesielt når det regner og blåser mye, å man har lyst på comfort og varme.
Inkludert vasking+tilgang til alle felles tilbud.
Meget fin camping, har vært her tidligere i regnvær, da leide vi telt med madrasser i.

Vi leide pga det regnet og blåste mye, var våre etter turer i regnvær og telting. Så tørketrommel i felles tilbudet var noe vi tenkte å bruke. Dette fungerte ikke. Vi og andre tok kontakt med betjeningen, men de kunne ikke noe med dette.. Så da ble d å dra derfra med våte klær. Tips om d ikke funker opplys om dette, å evt lån ut tørkestativ..

Meget bra restaurant på campingen, men savner et enklere msttilbud som man kan kjøpe med seg til hyttene, bobilen, teltet. Hva med et lite kiosk tilbud?
Kom på en søndag, en pils i hytten hadde vært godt, denne kunne kun kjøpes og inntas i restauranten eller ute i regnet på strandbaren.

Vil du bade, perfekt område i bassenget de har laget. Badet der i 21 tiden i regnværet med barna. Mulig å låne kano gratis og padle der å.

Anbefaler campingen, kommer tilbake om vi er i området.

Takk, trondag