Spennende utflukt og naturopplevelse for unge og gamle

En spennende utflukt med flott utsikt. Å gå gjennom fjellet er gøy for unge og gamle. Vi syklet tur... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
joakimmoer
Skien, Norge
Torghatten, mulig å gå til uansett vær

Vi voksne har vært her før, så når vi var på ferie på Helgelandskysten, var det en selvfølge at 5... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
trondag
Trondheim, Norge

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur for alle. Vi gikk opp ved parkeringsplassen. Ned gikk vi den andre veien og fin en fin liten tur rundt området. Passer for de fleste så lenge man tåler til bratt steinur.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, VeronikaA552
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Denne turen kan gjøres kort, eller litt lenger.
Kort - opp og ned
Litt lenger - opp, gjennom og ned på andre siden for så å gå langs fjorden tilbake til bilparkeringen.
Litt brått og litt steinete men helt overkommelig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, geiridekelia
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Superfin tur opp til Torghatten, med 2 barn på 7 og 8 år. Nydelig utsikt på toppen, og fin lengde på turen!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, moniithe
Anmeldt 7. juni 2020

Turen opp til, og spesielt igjennom hullet i Torghatten var helt annerledes enn jeg hadde forstilt meg. Hullet er MYE større enn ethvert bilde fra utsiden viser, og er egentlig "litt skummelt" rent metaforisk (=trolsk). Det er smått utrolig å vite at havet faktisk har gravd ut dette for lenge siden. Hvis man drar på litt oppover stien på østsiden, blir det flott trim også

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Jostein G
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Her er det så fint!! Dette må oppleves! Det er ca. 800 meter å gå, men bratt stigning og man går langs en steinete sti (store steiner). Verdt det når man kommer opp og ser den fantastiske utsikten.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, ingrido1997