eDreamsUSD 136
Agoda.comUSD 136
FindHotel
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Veldig synd at hotellet ikke har heis.
Var også misfornøyd med utvalget i kafeen. Vi ankom sånn at vi gjerne skulle hatt litt å spise før vi skulle i selskap på hotellet om kvelden. Det eneste, bortsett fra varm mat var 3 plater vafler.
Tror de som driver stedet burde oppgradere seg litt på drift i Norge og kanskje også ansatt, om ikke annet noe skoleungdom, som hjelp. Da slapp en iallefall og vente i evigheter for å bli ekspedert.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 666lillianh
Anmeldt 7. juli 2016

Overnattet i 4 dager på hotellet og jeg må vel si at de har Norges største røyke stue.
Får å komme til uteplassen fra restauranten må du gå igjennom en røyke stue og det er minus.
Middagen var ok,men ikke mer en ok.
Frokosten var minus. Brød,ost,skinke og div syltetøy +kokt egg og eggerøre med små kokte pølser.Veldig enkelt men.....ikke noe HOTELL mat.
Rommet var stort,noe lukt og div skitne farger på overmadrassen..
TV på rommet.
Badet,bare ok.

Romtips: Ingen heis opp til rommene ( jeg fant ingen ) Høyer opp du kom,jo lavere var trykket på dusjen
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Tor Harly M
Anmeldt 22. juni 2014

Kjøpte pizza med kylling og bacon. Det luktet dårlig av pizzaen og den var ikke spiselig annet enn kantene som ikke hadde fyll på seg. Gav beskjed om dette til den som stod i kassa, og at hun skulle viderebringe det til kjøkkenet. Tror de må ha brukt gammel/sur bacon. Alle rundt bordet vårt kjente at det luktet vondt av pizzaen. Heller ikke tilbud om gratis is til kaffien, for å rette opp dårlig inntrykk. Den betalte jeg i tillegg. Men rett skal være rett, hovedrettene var god! Røkt svinekam.

Dato for oppholdet: juni 2014
1  Takk, 334greten
Anmeldt 16. desember 2013

Hotellet er helt enkelt og kunne vel vært pusset opp mer. Rommene er helt greie og sengene er gode. Maten i resturangren, derimot er helt i toppklasse. Hjortefileten er etter min smak noe av det beste måltidet jeg har fått servert på et hotell i Norge. (og jeg har mange reisedøgn).

Dato for oppholdet: desember 2013
Takk, Ballerask1
Anmeldt 7. oktober 2012

Vi er ei par som like å reise rundt om i landet. og fant ut at vi skulle stoppe en plass som hete Svelgen for å være her i noko dager for å ser oss litt rundt hva dei hadde å tilbyr. Så vi bokka oss inn på Svelgen hotell. Og der blei vi tatt godt imot, blide menneske som jobbe der. Vi spiste der samme kvelden vi kom. Spise lokalen va svært trivelig og va fult av menneske som spiste, dei hadde kaldt og varm buffe med mye godt i og dei hadde også a la carte med mye spennendes på menyen. Vi blei også fortalt av servitøren at kjøkkenet bruke ferske og lokalt rovare. og dei hadde til og med akvarium med levanes fisk, skalldyr og muslinger. Maten var smakfulle og fantastisk godt. Neste dag blei vi tilbyrt kano og kajakk så vi kunne ta oss en tur ut i fjorden i fine været. Det var en utrolig fin tur. etter vi komme tilbak igjen til hotelle ville vi prøve oss på sushi dei har menyen og oyster for første gong. Det var ypperlig godt. Vi vil ambefalle alle og stikke innom og smake på smakfulle og fantastiske mat dei har og tilbyr. Vi hadde 3 fantastisk dager i Svelgen. Ambefalle til dei som vil slappe av i en rolige sted og ser nydelige natur dei har der.

Dato for oppholdet: august 2012
3  Takk, Marte H