Jan Y
68.6 km fra Saltdal Turistsenter
68.4 km fra Saltdal Turistsenter
Se flere hoteller i Storjord
Anmeldt 30. juni 2020

Utrolig god mat å få servert her! Det man gjerne tror er "junkfood", er gjort på en hjemmelaget og veldig god måte! Store porsjoner og vennlig betjening!
En skikkelig innertier! Anbefaler alle å stoppe her for en matbit😊

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, leneh612
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Flott middagsbuffet hos Saltdal turistsenter. Hyggelig betjening og service. For oss som bor i Bodø, er dette et utmerket stopp, både før og etter tur i Sverige. Kan virkelig anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 719tord
Anmeldt 12. august 2019

Stedet har med sitt utvalg av litt mat, mye mat og noe søtt blitt et fast stoppested når turen går over Saltfjellet. God buffé og gode lunsjretter. Lokalet er også koselig med mulighet for å sitte inne eller ute. Kort oppsummert et sjarmerende sted verdt å stoppe ved for en matbit.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, maolme
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom sent på kvelden og fikk raskt servert en svært smakfull og mettende kyllingsalat i restauranten. For vår del var dette nærmest innertier etter mange timer i bil. Toalettene og restauranten forøvrig fremsto som ren og trivelig. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, juliam167
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Saltdal Turistsenter melder seg dessverre inn i kategorien turistfelle. Vi stoppet her to turer i forbindelser med kjøretur til Nord-Norge med elbil. Prisene i kafé og bensinstasjon var skikkelig overpriset (100kr for pølse med potetmos...) Betjeningen virket heller ikke som den ønsket å selge verken mat eller drikke. (Positivt siden vi sparte flere hundre kroner) Butikken var ellers fylt opp med overprisede artikler og suvenirer, som trollfigurer, nøkkelringer med norske flagg med mer. Hvis du ønsker å se en klisje, er det bare å stikke innom. Vi vil anbefale reisende enten å kjøre forbi eller å ta med mat/drikke som nytes i bilen under lading. Dette var dessverre bare trist.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kjetils450