Bli belønnet med One Key
61.2 km fra Saltdal Turistsenter
79.2 km fra Saltdal Turistsenter
Se flere hoteller i Storjord
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Camping rett ved E6. Pris deretter. Uteområde muligens under endring/oppgradering, det trengs. Hytter og servicebygg i klassisk/tradisjonell norsk utførelse, over snittet etter vår vurdering etter noen uker på veien.

Takk, 547jany
Anmeldt 30. juni 2020

Utrolig god mat å få servert her! Det man gjerne tror er "junkfood", er gjort på en hjemmelaget og veldig god måte! Store porsjoner og vennlig betjening!
En skikkelig innertier! Anbefaler alle å stoppe her for en matbit😊

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, leneh612
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Flott middagsbuffet hos Saltdal turistsenter. Hyggelig betjening og service. For oss som bor i Bodø, er dette et utmerket stopp, både før og etter tur i Sverige. Kan virkelig anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 719tord
Anmeldt 12. august 2019

Stedet har med sitt utvalg av litt mat, mye mat og noe søtt blitt et fast stoppested når turen går over Saltfjellet. God buffé og gode lunsjretter. Lokalet er også koselig med mulighet for å sitte inne eller ute. Kort oppsummert et sjarmerende sted verdt å stoppe ved for en matbit.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, maolme
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom sent på kvelden og fikk raskt servert en svært smakfull og mettende kyllingsalat i restauranten. For vår del var dette nærmest innertier etter mange timer i bil. Toalettene og restauranten forøvrig fremsto som ren og trivelig. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, juliam167