TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Meløstranda er lett tilgjengelig med bil eller jolle, og har en kjempefin strand for barn og voksne. Her kan du kose deg en varm sommerdag med soling, lek og bad. Ta med grill, eller besøk kiosken som tilbyr enkle retter, is, snop og mineralvann.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, 10Dmand
Meløstranda Fer... A, Eier på Meløstranda Ferie og Fritid, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2017

Tusen takk for en flott tilbakemelding! Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 4. juli 2016 via mobile enheter

Meløstranda er superfin strand å ha med barn, ryddig fin strand, nylig oppgradert kiosk hvor du får alt fra pizza til is og drikke. Velholdte toaletter og generelt fint anlegg
Selvsagt ett stort pluss at det er ferskvann så man slipper å være redd for brennmaneter

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, 17stinea

Hei Stine, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2017