Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
CheapTickets
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Var på vei fra Innerdalen, på vei til Trandal.
Tenkte at dette måtte være perfekt plass og stoppe, midt i mellom 2 ferge distanser.
Desverre var alle hytter utleid, men ikke noe problem. Vi hadde telt med, vertskapet v/Harry ordnet opp med best mulig telt plass for oss. Hadde regnet mye før vi kom, så han fant den tørreste plassen
Sanitæranlegget var meget bra. Rent og pent, meget nøye med renholdet(viktig i disse dager), musikk uansett tid på døgnet om du skulle på do eller dusjetrivelig og koselig. Ungene prøvde tråbilbanen, artig avbrekk.
Vi prøvde ikke restauranten, men den hadde en rikholdig meny, bedre enn de fleste veikroer.
Anbefaler å stoppe her om du trenger overnatting, med godt sanitæranlegg og god service.

Takk, trondag
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Vi le positivt overrasket da vi kom dit i går kveld. Fleste stedet vi har betalt for bobilplass og fått dusj inkludert i prisen. Og så flott vertskap, alt var på 'stell". Hadde alle steder hatt så service innstilte folk hadde det ikke vært noen sak. Maten var også god, eplekake med is var fabelaktig. Vi takker for oss, og dersom vi reiser den veien senere, da vet vi hvor vi overnatter. Toril og Geir

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, woldsethr
Anmeldt 25. februar 2018

Ligger ofte med bobil ved Fjellstova Ørskogfjellet til alle årstider.
Fantastisk fint turterreng i alle retninger både til beins og på ski.
Lager ikke vi middag i bobilen er det absolutt et alternativ å gå å spise middag på Fjellstova, meget god mat til overkommelige priser med et meget hyggelig vertskap.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Har i årenes løp vært ofte på Fjellstova.Alltid hyggelig atmosfære, blid og imøtekommende betjening. Rimelig og god mat, et sted å anbefale.
Norsk husmannskost ispedd internasjonalt på menyen. Beliggende i flott turterreng sommer som vinter .

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, edelhol
Anmeldt 2. november 2016

Ligger ofte med bobil ved Fjellstova, fin plass med et hyggelig vertskap.
Lager vi ikke mat i bobilen er det kort veg til kafeen, der de har et godt utvalg retter til en ok pris som smaker godt.
Fint turterreng hele året enten til bens eller ski. Man kan gå på både høye og lave fjell hvis man ønsker det. Vinterstid flotte skiløyper med utgangspunkt Fjellstova.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, BjR1956