Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 19. mai 2020

Velg en annen plass å bo. Dårlig service. Dårlig renhold. Dårlig vedlikehold og standard. Paret som driver var aldri der. Bor ikke der flere ganger,ikke om jeg fikk betalt en gang. Kanskje de skulle finne seg noe annet å jobbe med...kanskje noe de liker ?

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Sjekkpaaforhaand
Anmeldt 1. desember 2019

Vi bestilte to hytter over tlf., vedkommende vi snakket med da, sa vi hadde flaks siden de kun hadde to hytter igjen og hyttene var av samme type og lå rett ved siden av hverandre. Jeg ringte opp igjen dagen før vi skulle reise dit, for å høre om div. fasiliteter på hyttene, men da var det kun en hytte registrert på oss? Det ordnet seg heldigvis, men vi fikk to forskjellige hytter og de la ikke ved siden av hverandre.

Da vi først ankom hyttene fikk vi for lite sengetøy og handklær, ordnet seg etter en stund, men hyttene generelt stinket røyk og var langt i fra vasket. I tillegg var de iskalde, så for å prøve å få varmen i hytten måtte vi sette komfyren på fullt... TV og internettet fungerte heller ikke, så ikke noe å skryte av. Likevell krevde de fullpris på alt, selv om ikke noe stod til forventningene. Bildene på nettsidene burde virkelig oppdateres, de var med andre ord veldig misvisende.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, adelehs17
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom hit og innså at vi hadde bestilt hytte for feil antall personer, dette ble ordnet raskt uten problemer.

Hyttene hadde enkelt kjøkkenutstyr, og det var bra, fordi felles-kjøkkenet var vi ikke fornøyd med. Det luktet ikke særlig godt der og søpla var alltid full.
Toalettene er heller ikke noe å skryte av, her var standarden lav.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nikolai D
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Kom med liten familie på tur. Bestillt hytte med to soverom, TV, dusj/wc. Møkkete hytte, ødelagt inventar, mugg i madrassen, noe mugg på gulv, TV virket ikke, wifi elendig. Nesten ikke 4G. Vinduene såg ut som de var vasket med grønnsåpe. Klagde, og fikk Ok leilighet til same pris. Stedet generellt virker utgått på dato. Dårlig vedlikeholdt. Ødelagte campingvogner står utenfor hytte nr 1. Synd, for stedet er egentlig ei perle.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 924anetteb
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Anlegget bærer preg av slitasje og trenger en grundig oppdatering. Dusjen i vår hytte forårsaket oversvømmelse og vannet dekket gang og entre. Ikke så lett og finne pga dårlig skilting.

Deres fri wifi er en særdeles dårlig vits.
Alt i alt ingen god opplevelse.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Norman H