Agoda.comUSD 102
EtripUSD 61
TripadvisorUSD 61
ZenHotels.com
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dårlig standard /slitent sanitæranlegg, dårlig renhold av dusjer, toaletter. tomt for toalettpapir og tette toaletter. Slitent felleskjøkken. Ingen lademuligheter av mobiltelefon i resepsjonen. Fikk bare beskjed om å lade i vinduskarmen på felles kjøkken, Det gikk som regel bra ble det sagt. Ingen kiosksalg på stedet. Bra teltplass.

Romtips: Ville valgt et annet sted.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, elisabethdP3688QR
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

To barnefamilier som overnattet to netter. Den ene familien hadde leid en romslig og hyggelig leilighet, den andre familien en stor hytte. I hytten var alt nyoppusset, nytt bad og nytt kjøkken gjorde oppholdet veldig behagelig. Også vegger var malt, sengene var nye og alt i alt var alt veldig fresh!

Takk, Berthe Kristin M
Anmeldt 13. juli 2021

Leiet hytte for en natt og det ble en skuffelse.
For den prisen hadde jeg forventet mer.
Gammel , slitt og mangelfull.
Den lille terrassen på hytten hadde 2 ødelagte plaststoler og ikke noe bord.
Eneste utsikt var falleferdige campingvogner med halvbygget platting.
Sanitæranlegget var heller ikke et smykke.
Hit kommer jeg aldri tilbake til.

Takk, joombie2015
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Leie av leilighet. Svært dyrt ifht.standard. Mye støv og dårlig vasket, terrasse møkkete og ødelagte utemøbler. Do var løs fra vegg. Tv og varmepumpe virket ikke. Manglet lyspære flere rom. Dårlig standard, pris matcher ikke! Stor leilighet ja, men vil ikke anbefale videre. Dårlig uteområde og meget slitt camping. Barna skulle kjøpe is, men ble frarådet å kjøpe da den var gammel og fra i fjor. Ingen norsktalende i resepsjon og den stakkars gutten som jobbet der kunne ikke hjelpe med noe. Prøve å få tak i eiere, uten hell..

Takk, sThereseF
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Alle med respekt for segselv og camping bør holde seg vekk fra denne plassen!. Når vi kom opp ble vi mottar av en hyggelig ung mann som ønsket oss velkommen og gav oss nøklene til hytta. Men det er vell det eneste høydepunktet og den eneste gode opplevelsen fra denne plassen. Når vi kom ned til hytta ble vi møtt av en skitten hytte med ett ekstremt klissete gulv, så det første vi måtte gjøre var å vaske hytta, servise og bestikk kan du se langt etter, sanitæranlegget var ikke mye sanitært. Det var skittent og ekkelt og du følte deg Renée når du fikk inn enn når du gikk ut, spindelvev i hjørner, skittene gulv, hvis du skal dusje må du være først for det er akkurat nok varmtvann til 5 personer. Om jeg kommer tilbake? Ikke om jeg ble gitt 1 million kroner!.

Takk, thorbjørn h