Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 11. august 2019

Dette var en fin, ren og veldrevet campingplass. Grei hytte med parkering ved siden av. Dusj- og toalett-området var bra. Køysengbasert med fire sengeplasser. Mulighet for å sitte oppe på en platting foran hytta og grille nedenfor. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Thomasjohan
Anmeldt 1. august 2019

Vi bodde i hytter/leilighet. Super hyggelig vertskap. Veldig bra lokasjon. Flott område, ryddig og rent.
Perfekt lokasjon for mange turer. F.eks. Svartisen eller Fykantrappa. Flotte fotturer i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Alexander B
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Ligg unna denne campingen. Betjeningen er like fleksibel som i gamle dagers DDR. Ingen forståelse av at de jobber i en servicenæring. Utrolig dårlig. Dette er ikke en god måte å ønske gjester velkommen.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Sigurd-Øyvind K
reipacamping, Leder  på Reipa Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Trist at du følte det sånn. Vi strekker oss langt for å imøtekomme kundenes behov, men vi, som de fleste andre i overnattingsbransjen ønsker betaling dersom gjestene ønsker å benytte hytten/leiligheten etter utsjekkstidspunkt :)

Anmeldt 8. juli 2018

Overnattet i leilighet på campingen som hadde en høy standard og var godt utstyrt. Hele campingplassen bar preg av godt vedlikehold og ryddighet. Informativ og hyggelig velkomst ved innsjekk. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 970finns
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde tre voksne og tre barn i den største hytten, etter en lang biltur fra Sør-Norge. Alt du trenger av kjøkkenutstyr, stor stue og rene og pene soverom. Til 1100 for alle sammen er det ikke mer å forvente. Personalet var svært hyggelige.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Patrick_JC_Magnusson