Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Booking.comUSD 158
eDreamsUSD 158
Orbitz.comUSD 158
Anmeldt 10. juni 2018

Meget god mat og rene og pene leiligheter samt flotte omgivelser kjennetegner dette hotellet. Store gjestebrygger rett utenfor døren. Koselig hage, god frokost og hyggelig betjening. Veldig bra totalopplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bjørn S
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Her satt smilet langt inne hos betjeningen/eieren.
Og en skulle veie sine ord, for eieren gikk ikke av veien for å sende småhissige irettesettelser til oss gjester.
Vi var en stor gruppe med voksne mennesker, som alle oppførte seg deretter.
Og, når vi var de eneste gjestene og eieren kjeftet hissig på oss, ble det en smule trykket stemning til tider.

Helt til vi innså at dette var en tro kopi av Basil i Fawlty Towers (Hotell i Særklasse).

Det hele ble bare latterlig, så vi har ledd godt av dette i ettertid.

Alle kan ha en dårlig dag, tenker jeg. En vet jo aldri hva denne personen har opplevd, som gjør at dagen bare er forferdelig.
Men når jeg leser anmeldelsene her, så ser jeg at vi ikke er de eneste som har opplevd eierens vrede.

Så, jeg anbefaler alle tilhengere av Basil Fawlty en tur hit.

Sjarmerende lokaler, fantastisk mat, og fin beliggelse. Rommene/leilighetene var også rene og fine.

......og super underholdning

Dato for oppholdet: januar 2018
3  Takk, OleBraut
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Et glimrende sted for teambuilding med jobben. Vi overnattet i flotte leiligheter med fantastisk beliggenhet på bryggekanten. Utrolig koselig møterom og restaurantlokale på "sekkaloftet" og i "kafeen" hvor vi fikk en utsøkt middag med god drikke til. Meget hyggelig vertskap som utviste flott service. Dette er sted en vil tilbake til.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, torbj_rnn203
Anmeldt 7. juli 2015

Vi var her på et seminar, og jeg ble virkelig imponert over den flotte utsikten fra hotellrommet. Du ser rett mot havet, kjempeflott! Maten var god, servicen var god og hotellet ligger fint til rett ved siden av en matbutikk. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Marie K
Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Vi har brukt Fjordbris til møter og bespisning for en større gruppe.

Nydelige lokaler helt ved sjøen i gjennomført maritimt miljø / sjøhusstil m dagens standard for møterom - WiFi / projektor og gode stoler i møterom.

Nydelig mat - skalldyrbufet og fiskesuppe fra topp kjøkken og absolutt hyggelig vertskap! En veldrevet familiebedrift.

Vi kommer tilbake med glede!

Skal og prøve ut sommerkafeen "Fjordterrassen" som nå er åpnet i helgene - ligger idyllisk til i Østhusvik.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, Scott57N