Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Travelocity
eDreams
Anmeldt 9. juni 2020

Vi er et par med snekke som elsker å ta turer på sjøen i nærheten. For å få maksimalt av tur med overnatting booket vi en natt på Fjordbris hotell på østhusvik. Fantastisk beliggenhet, flott gjestebrygge, super service. Vi fikk nydelig rom med gode senger. Nøt en god middag i restauranten da vi kom frem. Her kan man kombinere det gode liv på sjøen selv om man ikke har båt for overnatting og komfort. Båt og bading om dagen, god mat å drikke på kvelden. God seng om natten og dusj og ordentlig frokost før man tøffer videre på fjorden. Nært nok byen til at det er lett å komme dit, men langt nok unna til at det oppleves som en ferie. God restaurant med en terrasse der man kan nyte sommerkvelder med godt i glasset. Må fremheve hyggelig personale som strekker seg langt for at du skal trives. Lokale folk bør oppleve hvor lett og godt det er å få en ferietur uten å reise langt. Helgeturer for lokale båtfolk kunne vært et konsept å markedsføre. Genialt synes vi som har gjort dette flere plasser i lokale fjorder. Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, dagharalda
Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

vi bor fast på fjordbris ifm jobb i området, leiligheten vi hadde sist nå hadde 2 toalett og 2 soverom, kjøkken krok og stue med sofa og stoler + en liten balkong ut mot brygge og sjø.. med en helt fantastisk utsikt. vi fikk god frokost vær morgen inkl i helgen. middahen er bare helt fantastisk her! det var høydepunktet vær kveld etter jobb.. det var også en gasspeis i leiligheten som varmet godt.. inkl wifi og applebox

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

vi bodde her noen dager pga jobb og fikk en stor og fin leilighet, det var rent og pent med alt av utstyr på kjøkkenet for mat laging. leiligheten var også utstyrt med gass peis og balkong med sjøutsikt. vi fikk god og sund heimelaga middag inne på fjordterrassen vær kveld. det nar også gode sengeklær og fred og ro om natten så vi sov godt alle nettene. jeg vurderer en tur hit på privaten i sommerferien hvis vi ender opp i området ..

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, tunneltrollet
Kjetil M, Eier på Fjordbris Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake hvis du får det til i sommer - eller ved en annen anledning.

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Jeg kan anbefale dette stedet på det varmeste. Jeg har vært her to ganger på samling med jobben, og hver gang har vært like vellykket. Hotellet ligger nydelig til ved fjorden med utsikt innover mot Ryfylkefjellene. Mat og vertskap er fantastisk og stemningen i de gamle husene er lun og varm. Klarer man å få til en tur til Rennesøyhornet, er oppholdet en garantert suksess! Jeg kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kristin E
Kjetil M, Eier på Fjordbris Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding Kristin. Vi gjør vårt beste og ønsker dere velkommen tilbake i 2019. Fra ca påske er vi klar med vår nye restaurant "Fjordterrassen" som også vil tilby et panorama over havnen og fjorden.

Anmeldt 10. juni 2018

Meget god mat og rene og pene leiligheter samt flotte omgivelser kjennetegner dette hotellet. Store gjestebrygger rett utenfor døren. Koselig hage, god frokost og hyggelig betjening. Veldig bra totalopplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner