Booking.comUSD 222
eDreamsUSD 222
Orbitz.comUSD 222
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Upåklagelig opphold. Hjelpsom, imøtekommende og hyggelig betjening. Nydelig utsikt og nært til butikk bensinstasjon og turområder. Anbefales til barnefamilier hvor barna kan bade å leke i sjøen helen dagen. God mat i restaurant og mye godt i koppen har de også .

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Culture33191568153
Anmeldt 2. august 2020

Lukta kloakk på rommet innehaver kunne ikke forstå det, ved avreise bare rundstykke til hver av oss ,fin utsikt til havna men ingen ventelasjon på rommet. Vil ikke anbefale dette stedet nei for det er vel slik att vi skal sove uten lukt av kloakk.

Romtips: Sjekk rommet for kloakklukt og muligheter for utlufting, vinduene kunne ikke åpnes.
Takk, ansgard2017
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig vertskap og god mat. Nydelig vær og en vanvittig utsikt. Kom og opplev det flotte vi har i Norge. Vi spiste fiskesuppe, pizza og hamburgertallerken. Alt var godt. Verden fortalte oss historier fra området. Vær du sikker, vi kommer tilbake

2  Takk, ovebru63
Anmeldt 9. juni 2020

Vi er et par med snekke som elsker å ta turer på sjøen i nærheten. For å få maksimalt av tur med overnatting booket vi en natt på Fjordbris hotell på østhusvik. Fantastisk beliggenhet, flott gjestebrygge, super service. Vi fikk nydelig rom med gode senger. Nøt en god middag i restauranten da vi kom frem. Her kan man kombinere det gode liv på sjøen selv om man ikke har båt for overnatting og komfort. Båt og bading om dagen, god mat å drikke på kvelden. God seng om natten og dusj og ordentlig frokost før man tøffer videre på fjorden. Nært nok byen til at det er lett å komme dit, men langt nok unna til at det oppleves som en ferie. God restaurant med en terrasse der man kan nyte sommerkvelder med godt i glasset. Må fremheve hyggelig personale som strekker seg langt for at du skal trives. Lokale folk bør oppleve hvor lett og godt det er å få en ferietur uten å reise langt. Helgeturer for lokale båtfolk kunne vært et konsept å markedsføre. Genialt synes vi som har gjort dette flere plasser i lokale fjorder. Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, dagharalda
Anmeldt 12. desember 2019 via mobile enheter

vi bor fast på fjordbris ifm jobb i området, leiligheten vi hadde sist nå hadde 2 toalett og 2 soverom, kjøkken krok og stue med sofa og stoler + en liten balkong ut mot brygge og sjø.. med en helt fantastisk utsikt. vi fikk god frokost vær morgen inkl i helgen. middahen er bare helt fantastisk her! det var høydepunktet vær kveld etter jobb.. det var også en gasspeis i leiligheten som varmet godt.. inkl wifi og applebox

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, tunneltrollet