“Nydelig middag”

Hopsjøbrygga - Traktørstedet Landstrykeren
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Melandsjøen
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Beskrivelse: Traktørstedet Landsstryker´n serverer retter tilberedt av kjøtt og fisk fra nærområdet. Trøndelagskysten er kjent for sine rike forekomster av delikatesser som sjøkreps og kamskjell. Her produseres fantastiske mengder laks og krabbe. Hitra har en særdeles stor og bærekraftig hjortestamme og her går villsauen på beite på holmene, noe som gir kjøttet en umiskjennelig smak av kyst. Flere av våre småskala matprodusenter har prisbelønte matvarer både ost, kjøtt og sjømatprodukter. Restauranten vår bruker bare de beste råvarer fra området for å gjenskape den tradisjonelle maten fra området, men også mer moderne retter.
Anmeldt 22. juli 2021

Vi spiste baill, noe jeg aldri hadde spist før. Det var meget bra.
Deretter ble vi enige om å bestille dessert og gledet oss over valget av rabarbrakake med is til en sum av 120kr.
Desserten kom og skuffelsen falt i gulvet. Vi fikk servert ei tørr skive for kake, ei kule is og jordbærsaus. Jeg hadde aldri turt å ta betalt for dette. Skuffet gjest.

Takk, lisscathrinm

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Ankom med båt. En rolig og romstor marine med gode sanitæranlegg. Spiste sjømatbuffe som smakte utmerket. Fantastisk bygg med utstilling på loftet. Trebåter kan beskues i marinaen. Absolutt verd ett besøk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 872p_lb
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Var der å spiste hjorteburger lørdag 16.6.
Det er nye kokker, og en ny trivelig betjening.
Service og humør var på topp.
Maten, var veldig god. Burgeren var saftig og smakfull, med en meget god salat i brødet.
De har nå en ny meny fra 16.6, var verdt besøket.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, RuneS13
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Etter en lang og begivenhets rik dag både til vanns og til lands gikk turen til Hopsjøbrygga. Vi ble ønsket velkommen ute på brygga av ei trivelig taus som fikk oss virkelig i stemning. Før maten ble den gamle landhandelen låst opp så vi kunne rusle litt rundt og se på verden slik den var før. Så over til matopplevelsen, vi var fra seks år til seksti og alle fant vi noe på menyen. Velsmakende og rause porsjoner i en meget trivelig atmosfære. Mat, atmosfære og svært trivelige kelnere får full score fra alle i reisefølget.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Friolsen
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

God mat og koselig restaurant. Koselig betjening, men noe uproff. Bacalaoen og foundanten smaker like godt hver gang! Et pluss med servering ute med både mat og drikke. Det eneste man kan trekke ned på er prisen, litt dyrt..

Dato for besøk: juli 2016
Takk, asvilde

Reisende som så på Hopsjøbrygga - Traktørstedet Landstrykeren, så også på

Har du vært i Hopsjøbrygga - Traktørstedet Landstrykeren? Del dine erfaringer!