“Ypperlig!”
Anmeldelse av Knarren Brygge

Knarren Brygge
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Knarrlagsund
Anmeldt 13. juli 2021

10/10 på både mat og service. Bestilte først forrett som var helt eksemplarisk, deretter bacalao og fiskegryte. Nydelig dandert og smakte helt fantastisk. Fikk maten svært raskt.

Frokost dagen etter skuffet heller ikke - vi ble servert utrolig god og stor frokosttallerken! Topp stemning og god service hele veien, anbefales på det sterkeste :)

2  Takk, 1Maeg2
Knarren Brygge, Daglig leder på Knarren Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt besøk hos oss! Det gleder oss at alt falt i smak!

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Maten ble raskt ferdig og smakte veldig godt. Fine sitteplasser med fin utsikt. Koselige servitører også!

3  Takk, Kajhat

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi er glade for at opplevelsen var positiv!

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Kom ned til Knarren Brygge, og ble møtt av smilende personale og ble fortalt at lurte vi på noe, så bare spør. Det gjorde vi, og makan til service er det lenge siden jeg/vi har opplevd. Vi hadde leid en Rorbu, som var helt topp, med beliggenhet helt ved sjøen.
Om kvelden ble det middag i resturanten, der smilende servitør tok imot oss. Hun tok imot drikke bestillingen, mens vi studerte menyen. Og for et herlig fiskemåltid dette ble. Rask service, nydelig dandert middagstallerkener. En FLOTT matopplevelse, og TOPP service.
Hit skal vi flere ganger på besøk.

Dato for besøk: mai 2021
5  Takk, Bjørn Ivar G
Knarren Brygge, Daglig leder på Knarren Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2021

Takk for din tilbakemelding. Vi er svært glade for at dere opplevde Knarren slik vi ønsker at det skal være. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom hit for å spise fiskemiddag. Uheldigvis fikk vi beskjed om at det kun var grillbuffet denne dagen. Det viste seg senere at man kunne bestille både sjømattallerken, og noen småretter med fisk Vi ble sittende lenge uten å få noen betjening. Måtte gå å bestille drikke selv, og måtte også spørre om hvordan buffeten fungerte, siden den ikke var åpen enda.
Når vi endelig fikk spise, var maten ingenting å klage på.

1  Takk, 634christinas
Anmeldt 3. juni 2020

Vi kom hit for og få god mat. Det fikk vi i skjønne omgivelser. Noen satt der som i en bar/pub og noen satt der for middag og noen for en enkel sammenkomst. Vi spiste middag og det var usedvanlig god mat, noe av det beste vi har smakt.

Dato for besøk: mai 2020
5  Takk, Paul K
knarrenbrygge, Daglig leder på Knarren Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei! Takk for god tilbakemelding! Vi har gjort flere endringer fra forrige sesong, og er svært glade for at dette har hatt en positiv effekt på våre gjesters opplevelse av Knarren Brygge! Hver enkelt gjest er like viktig for alle oss som jobber her.

Reisende som så på Knarren Brygge, så også på

Har du vært i Knarren Brygge? Del dine erfaringer!