“Tolv til bords!”
Anmeldelse av Knarren Brygge

Knarren Brygge
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Knarrlagsund
Anmeldt 21. juli 2021

Valgte Bacalao. Fantastisk godt. Andre valgte annet, også de superfornøyd. Takk for rask og hyggelig servering.

1  Takk, Ketilma

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Her var det bra mat før, men de siste årene vi har besøkt stedet, har det endret seg drastisk. Mer kafé enn restaurant vil jeg si, og vi har vært skuffet over kvalitet på maten. Håper de tar tak i dette til neste sommer, så skal jeg gi de bedre score! Kanskje mindre retter på menyen og heller ha bedre kvalitet ? Hyggelig atmosfære ute.

Takk, LinnK712
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott utsikt over sundet, og hyggelig betjening bidro til at måltidet nådde nye høyder. Fantastisk mat og baconsurret klippfisk er virkelig å anbefale. Vi bestilte også spareribs og vitvinsdampede blåskjell, også disse rettene var helt fantastiske. Vi gleder oss til å nyte atter et måltid ved en senere anledning.

1  Takk, onkelrm
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service av flotte folk og nydelig mat. Vi spiste entrecôte, sjømatsgryte og blåskjell. Vi var alle imponerte over velkomponerte retter med herlig smak og rikelige porsjoner og maten ble levert raskt og på likt til bordet. Kommer veldig gjerne tilbake, bare litt langt å kjøre fra Skien.

1  Takk, Gunn-Heidi K
Knarren Brygge, Daglig leder på Knarren Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for gode tilbakemeldinger, og for at du tar deg tid til å fortelle oss om din opplevelse av Knarren

Anmeldt 13. juli 2021

10/10 på både mat og service. Bestilte først forrett som var helt eksemplarisk, deretter bacalao og fiskegryte. Nydelig dandert og smakte helt fantastisk. Fikk maten svært raskt.

Frokost dagen etter skuffet heller ikke - vi ble servert utrolig god og stor frokosttallerken! Topp stemning og god service hele veien, anbefales på det sterkeste :)

2  Takk, 1Maeg2

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt besøk hos oss! Det gleder oss at alt falt i smak!

Reisende som så på Knarren Brygge, så også på

Har du vært i Knarren Brygge? Del dine erfaringer!