“Flott sted med god mat og service”
Anmeldelse av Knarren Brygge

Knarren Brygge
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Knarrlagsund
Anmeldt 3. september 2021

Ligger flott til ned mot vannet. Fint sted for båtfolket. Fin meny med mye godt. Vi spiste blant annet rekesmørbrød som var meget godt. Meget bra service og trivelig betjening

2  Takk, exxin

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service.Spiste de beste blåskjellene jeg har smakt.Saftige og i en meget god kraft.Sprøe fries som tilbehør.Kan også anbefale Fiskball og Fish&Chipsen.Alt delikat og det er rause porsjoner til en hyggelig pris.Personale hyggelige og rent og ryddig.Ligger flott til ved vannet.Anbefales!

1  Takk, Aramne
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste pepper-krabbe, fiskesuppe og reke-focaccia med husets hvitvin. Krabben var litt salt, men ellers var maten nydelig.

1  Takk, NoraIng
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat til hyggelige priser. God service fra trivelige norske ungdommer. Rene, trivelige, lyse og fine lokaler.

1  Takk, 24jannea
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk service, god mat og herlig atmosfære.
Dette er er sted jeg virkelig kan anbefale til alle som besøker Hitra!

1  Takk, Curiosity373292

Reisende som så på Knarren Brygge, så også på

Har du vært i Knarren Brygge? Del dine erfaringer!