Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på hotellet, og er veldig fornøyd med oppholdet. Rommet var stort med fantastisk utsikt til havnen, innseilingen og Finnkirka. Personalet var vennlig, maten god og hotellet var rent og ryddig. Vi tar gjerne turen til Kjøllefjord og Hotel Nordkyn en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, jonerikb665
Anmeldt 13. desember 2019

Jeg bodde på dobbelt rom. Hotell ligger midt i Kjøllefjord, fint utsikten fra vindu. Rommet er rent, nytt oppusset, med koselige lenestoler. Det er gode puter og madrasser, man sover utmerket. Dusj er rent og fint. Det var gode sjampoo, vel og krem. Man kan låne vannkoker, kaffe og te. Det finnes varmevifte ved behov. Hotellet har fint interiør, man kan låne et stort møterom. Frokost var godt og stort. God mat kan man spise på hotellets restorant. Hyggelig personalet stiller opp i resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, El H
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

En overnatting, 2 rom, begge med panoramautsikt mot havet.
Begge rom var store og luftige og var nyoppusset. Gode senger og sengetøy. I det største rommet var det et lite kjøleskap. Begge rom hadde skrivebord m/stol, og også gode stoler å sitte i, det største rommet hadde sofa.
Bad er også oppusset, de er enkle, men har det man trenger, og det er veldig bra trykk i vannet i dusjen!

Hårføner, strykejern/strykebrett og vannkoker + te/kaffe finner man i gangen.
Sykler kan man få låne om man vil sykle seg en tur.

Vi spiste middag på hotellet, og maten var kjempegod.
Hyggelig og imøtekommende personale.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, MElisabeth
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk koselig hotell med hyggelig betjening.
Nydelig mat og koselige rom.
Nylig oppusset...
M.a.o. positivt overrasket over å finne dette i et lite fiskevær på
Finnmarkkysten.
Kan absolutt anbefales for en god natts sovn på turen..

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Adventurer100579
Anmeldt 26. juni 2018

Fikk nøkkelkort i resepsjonen, etter hvert kaffe og et kakestykke også. Men satt igjen med inntrykk av at vi ikke var spesielt velkomne, lurer på hvem resepsjonisten var på jobb for?

«Jeg er dårlig til beins og bruker rullestol for å bli mer mobil, ønsker dusj på gulv, ikke badekar.». Rommet vi fikk var helt greit, ikke utsikt. Det er parkering med direkte ankomst til resepsjon, spisesal og fløy med rom. Hotellet har ikke heis.

Til middag bestilte vi Boknafisk, så der. Heller ikke frokosten var mye å skryte av, men vi ble i alle fall mette, både til middag og frokost.

Fin utsikt fra spisesalen og resepsjonen mot havna i Kjøllefjord og «Finnkjerka» i det fjerne

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, terjegre
Maria S, Eier på Hotel Nordkyn AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Hei Terje

Takk for din tilbakemelding, synd vi ikke klarte å levere bedre, noe vi egentlig er ganske flinke på! Vi skal skjerpe oss:)
Du er uansett velkommen igjen, hvis anledningen skulle by seg.
mvh Maria