Anniken L
    North Cape Cabins
    53.9 km fra Hotel Nordkyn AS
    Se flere hoteller i Kjøllefjord
    Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Flotte rom og perfekt beliggenhet i sentrum, med en fantastisk utsikt. Veldig hyggelig personale, og små detaljer som tilgjengelig lesestoff, vannkoker, te osv. gjør at man føler seg ekstra velkommen og godt ivaretatt. Det eneste som skuffet oss var at kjøkkenet var fri for alle fiskerettene da vi skulle spise middag på kvelden.

Dato for oppholdet: juli 2022
    Takk, Min oldemors H
    Anmeldt 22. april 2022 via mobile enheter

Hotell Nordkyn var et veldig fint og koselig hotell helt på tuppen av Norge. Omgitt av en flott fjellformasjon i enden av en bukt. Rommene kan variere fra store og flotte rom, til litt mindre enkle rom. Kommer an på hvilken pris du betaler. Flott personale på hotellet som er imøtekommende og hjelpsomme. Maten er utrolig god og som toppet seg med en nydelig solnedgang. Er man i området kan jeg anbefale dette hotellet.

Romtips: Det er rom som ikke har toalett eller dusj. Greit å være klar over.
    Dato for oppholdet: april 2022
    Takk, Udelsk
    Anmeldt 30. juni 2021

Har bodd på dette hotellet i 4 dager med samboeren min. Servicen har vært upåklagelig, kunden har alltid stått i fokus og vi kunne ikke bedt om en bedre opplevelse fra personalet. Alltid på tilbudssiden og spør om det er noe de kan hjelpe med. Rommene er også av en god standard, og maten har vært veldig bra. Takk for et fint opphold! :-)

Takk, olekris2ffere
    Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på hotellet, og er veldig fornøyd med oppholdet. Rommet var stort med fantastisk utsikt til havnen, innseilingen og Finnkirka. Personalet var vennlig, maten god og hotellet var rent og ryddig. Vi tar gjerne turen til Kjøllefjord og Hotel Nordkyn en annen gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
    Takk, jonerikb665
    Anmeldt 13. desember 2019

Jeg bodde på dobbelt rom. Hotell ligger midt i Kjøllefjord, fint utsikten fra vindu. Rommet er rent, nytt oppusset, med koselige lenestoler. Det er gode puter og madrasser, man sover utmerket. Dusj er rent og fint. Det var gode sjampoo, vel og krem. Man kan låne vannkoker, kaffe og te. Det finnes varmevifte ved behov. Hotellet har fint interiør, man kan låne et stort møterom. Frokost var godt og stort. God mat kan man spise på hotellets restorant. Hyggelig personalet stiller opp i resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, El H