“Verdt et besøk”

Skaslien Gjestgiveri Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Kirkenær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 6. august 2020

Her blir jeg aldri skuffet. Nydelige presentasjoner av maten, herlige smaker tilberedt med omsorg . Hyggelig betjening.

Takk, Geir D

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

God, hjemmelaget mat, hyggelig betjening! Beste spisested i distriktet! Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, arild2014
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Har vært her på flere tilstelninger, blandt annet konfirmasjon og etterpålag etter begravelse. Alltid god mat og topp service!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MarteOeveraasen
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Må bare si det ! Det er helt unik mat der . Hjemmelaget på gamle tradisjoner. Pyntet og flott er det der og hyggelig betjening. Nytt og gammelt om
hverandre i interiør.
Absolutt toppers sted å spise mat i enhver anledning. Seks i terningkast !

Takk, Randi Stnnøve B
Anmeldt 13. januar 2019

Vi bodde en natt på Skaslien i september. rommet var rent, sengen var gode. vi spiste middag på kvelden og maten smakt godt. Frokost om morgen med det som hører til.
Fornøyde gjester

Takk, magnum44

Reisende som så på Skaslien Gjestgiveri Restaurant, så også på

Har du vært i Skaslien Gjestgiveri Restaurant? Del dine erfaringer!