Priceline
Agoda.comUSD 173
Anmeldt 15. november 2018

Vi tok en lang week end fra Stabekk til Rømskog Spa & Resort på fredag, Svenskehandel i Charlottenberg på lørdag og vider til Skaslien på Lutefiskaften. Svenskehandel sparte oss oppholdsutgiftene på turen.
Takket være Systembolaget kunne vi invitere våre medreisende til en aperitif på vårt store «Handicaprom (126) før lutefisken.
Lutefisken smakte fortreffelig. Jeg har spist lutefisk på de fleste gourmetrestauranter i Oslo før jul så lenge jeg kan huske (Teaterkafeen, Gamle Rådhus, Engelbert etc), men ingen kan måle seg med denne. I tillegg fikk vi rakørret fra Valdres, Matjessild, Pinnekjøtt (som jeg sto over, da vi har det en annen helg). Til dessert stilton (selvfølgelig med portvin) eller hjemmelaget karamellpudding. Alt dette til en pris av kr 635 + drikke.
Som «God morgen Wenche sa, etter sitt besøk to uker siden. «Dette er Norges beste Gourmethemmelighet!!!

Romtips: Den nye fløyen
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Bjørn M
Anmeldt 21. oktober 2018

Vi hadde bestilt familierom. Det var helt topp. Selv om vi kom tidlig var rommet ferdig. Varm mottagelse av hyggelig betjening. Vi sa ifra at vi trengte et par ekstra puter og de var på rommet med en gang. Middagen med venner om kvelden ble fin. Maten var bare helt nydelig, kjempekoselig betjening. Frokosten dagen etterpå var fin. Skulle vel kanskje ønsket meg bacon til frokost, men det var mer enn nok annet å velge i.
På Skaslien føler man selg godt ivaretatt og hele stedet oser av omsorg for gjesten. Lokalkjente ansatte som fint kan gi deg tips hvis du lurer på hva det er å gjøre der oppe. Stedet har mange arrangementer selv. Vi kommer snart tilbake, det er helt sikkert. Anbefaler på det varmeste.

Romtips: Familierommene har 2 separate 90 cm senger, derfor valgte vi dette selv om vi bare var to.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sylvia I
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Var her på julebord med jobben. Jeg ble positivt overrasket over rommet jeg fikk. Det var det høy standard på. Vi fikk tradisjonell julemiddag Ribbe. Det smakte greit. Det ble noe rot når det var bestilling av drikke. Og når jeg bestilte drikke, fikk jeg kommentar fra servitøren på valget mitt. «Skal du ha det til ribbe?!» .Uproft. Stedet er koselig og det kan anbefales for andre som vil ha julebord der.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, cover2014
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Etter en lengre sykkeltur passet det med lunsj på Skaslien. Denne gang falt valget på Confitert svineribbe med hamburgerbrød og stekte poteter. Flott anrettet og gode smaker. Jeg ble akkurat passelig mett, og kommer gjerne igjen for å smake noen av de andre lunsjrettene.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TomS417
SkaslienGjestgiveri, Daglig leder på Skaslien Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Tom,
tusen takk for hyggelig tilbakemelding,
Hjertelig velkommen innom oss igjen ved neste anledning - god sommer:)
mvh
Skaslien Gjestgiveri
Elin S.

Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Vi har hatt 4 fantastisk dager, rent, pent og ryddig. Veldig koselig personell. Middagen var fantastisk. Reiser gjerne hit igjen. Anbefaler alle som skal til Flisa, Kongsvinger og omegn å bo her. Ypperlig sted for småbarnsfamilie, det er også tillatt med dyr,(mot ett lite vasketillegg) noe som er ett pluss

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, HildeMerethe
SkaslienGjestgiveri, Daglig leder på Skaslien Gjestgiveri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei,
beklager sen tilbakemelding på en veldig hyggelig tilbakemelding fra dere!
Vi setter stor pris på å høre at dere var fornøyd med oppholdet - hjertelig velkommen tilbake til oss ved annen anledning:)
mvh
Elin S.