“Anbefales!”
Anmeldelse av Midt i gata

Midt i gata
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Kirkenær
Kjøkken: Pizza, Norsk
Beskrivelse: Midt i Gata er en resturant som ligger midt i Kirkenær sentrum. Her har vi masse å tilby fra klokka 11.00 til 21.00 (02.00)
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Vi kom slitne innom etter en lang dag på tir og bestilte pizza og hamburger. Maten kom fort og i rause porsjoner. Smakte kjempegodt! Blide og hyggelige folk som jobbet der, rent og ryddig. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, O6329TDanitab

Anmeldt 9. mars 2022 via mobile enheter

Vi kjøpte en Favoritt pizza for å ta hjem. Den var knusktørr. Fullstendig dehydrert. Kjøttet som var på må ha vært mange år gammelt. Tørt og flisete. Kan ikke anbefales på noen som helst måte

Dato for besøk: mars 2022
Takk, Jorn_Flogstad
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

«Midt i gata» er midt i blinken! God, fersk mat, rask og hyggelig service. Kona lovpriste sin caffe latte. Beskjeden beliggenhet i gata foran Felleskjøpet. Stikk innom!

1  Takk, 408kjellr
Anmeldt 5. oktober 2020

Et spisested med en fin beliggenhet midt i sentrum(gata). Variert og fristende meny og effektiv og hyggelig service sjøl om en ble litt "glemt" etter at maten kom på bordet.

Maten, husets biff og kylling fajitas, var veldig pent presentert og porsjoner en ble mett av. Skal en peke på noe så var biffen i overkant stekt til å være bestilt som medium.

Alt i alt var "Midt i gata" et positivt bekjentskap.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, RunarF7
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Har spist her flere ganger, senest i dag, og det er alltid et vennlig smil bak kassa, kjapp service og god mat.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, MarteOeveraasen

Reisende som så på Midt i gata, så også på

Har du vært i Midt i gata? Del dine erfaringer!

© 2024 Tripadvisor LLC Med enerett.

Dette er den versjonen av nettstedet vårt som er gitt til personer som snakker i . Hvis du er bosatt i et annet land eller en annen region, velger du den egnende versjonen av Tripadvisor for ditt land eller område i rullegardinmenyen.