“Gamlebutikken på Hjelle er god på glutenfritt”
Anmeldelse av Gamlebutikken på Hjelle

Gamlebutikken på Hjelle
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Hjelle
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Etter ein gåtur gjennom vakre Erdalen til Vetledalssetra, spiste vi lunsj på Gamlebutikken på returen. Godt utval i glutenfri mat og det meste kunne tilpassast og lagast. Vi bestilte glutenfri pizza - den var nydeleg god! Tynn, sprø, heimelaga botn toppa med skinke og pepperoni. Kort ventetid også!

Takk, kamaov

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Sjarmerende sted og nydelig mat! De lager maten selv, og anbefaler «afternoon tea» om du har lyst på lunsj.

Kombiner gjerne besøket med et bad i vatnet eller en tur til Segestad gård.

Takk, ingridsofier
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Gammelt landhandel lokale med mye vakker kunst og kultur, trivelig mulighet for lokal mat og drikke. Vakker uteservering og koselig inne.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, DagB45
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Et fint sted for en stopp, rent og pent. God kaffe og kake, men har også lunsjretter.
Nydelig utsikt fra terrassen.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, carolien65
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Gamlebutikken på Hjelle er idag en blanding av kafe og butikk som selger kopper/fat i gammelt mønster og husflidsprodukter. Kafeen er innredet med 50 og 60 tallsmøbleg og er koselig. Fin utsikt over vannet. Hyggelig betjening og god ostekake. Husflidsvarene synes jeg var meget overpriset.

Takk, Hcjekk

Har du vært i Gamlebutikken på Hjelle? Del dine erfaringer!