“God hovedrett. Mindre god forrett ”
Anmeldelse av Wong's restaurant

Wong's restaurant
Vurdert som nr. 6 av 14 Restauranter i Finnsnes
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var godt fornøyd med vårt besøk hos Wong's restaurant. God service og store porsjoner til en ok pris. Det som trekker ned var forretten vi bestilte. Vårruller. De var 100% smakløs. Ellers; tommel opp!

1  Takk, 811susanns

Anmeldt 9. oktober 2019

Veldig god og rimelig mat. Stille og rolig sted med plass til mange. God service og hyggelige ansatte.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Departure375177
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Mye og god mat for en billig penge. Hyggelige ansatte, Anbefaler wongs restaurant når du er på finnsnes.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 91matsen
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Wongs restaurant byr på god "Kinamat" i rikelige porsjoner. Legger man til god service, så har du et vellykket besøk!

Takk, CEBOTusenfryd
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Her er vi bestandig fornøyd både med mat og service. Nydelig mat både som lunsj og middag. Bestandig hyggelig betjening som gjør at du ønsker å komme tilbake igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 82charlottef

Reisende som så på Wong's restaurant, så også på

Har du vært i Wong's restaurant? Del dine erfaringer!