“Nostalgia”
Anmeldelse av Fruene På Torget

Fruene På Torget
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Finnsnes
Anmeldt 2. september 2020

Møbler og pynt fra «gamle dager» som brakte fra minner fra barndommen . Skikkelig retro.
Enkel servering, men det er helt greit siden det som serveres er utrolig godt. Stedet er en opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Veel2013

Anmeldt 7. juli 2020

En magisk plass, utrolig stemningsfull plass!
Har ikke peiling på priser men kaffen var god og kakene likeså.
Kjør innom om du/dere er på Finnsnes.

Takk, D3125YBfrankj
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig interiør, nydelige mennesker, nydelige kaker! Deilig atmosfære! Ønsker alle en tur innom denne perlen på deres vei enten til eller fra Senja!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 12. februar 2020

Koselig retro kafe. Masse fine retromøbler som setter stemningen. Gode kaker, ok utvalg av annen lunsj.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Martdj89
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Kjempe koselig retrokafé. Spiste wraps med Husøylaks og boboli. God mat, men en relativt liten wrap med laks kostet 83 kroner! Det syntes vi var en tanke stift. Kakene var kjempe gode og de vi ikke prøvde så deilig ut.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Chicken7209

Reisende som så på Fruene På Torget, så også på

Har du vært i Fruene På Torget? Del dine erfaringer!