“Lunsj med venner ”
Anmeldelse av KaffeTøsa

KaffeTøsa
Vurdert som nr. 10 av 14 Restauranter i Finnsnes
Beskrivelse: Byens minste kaffebar med det største utvalget av varme og kalde drikker! Selvsagt innenfor kaffe, men også milkshake, limonade og smoothie . Masse godt å bite i enten man er sulten eller bare har lyst på noe søtt og godt.
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi gikk hit for å spise lunsj. En av mine venner er vegetarianer, og han spurte om de hadde noe påsmurt uten kjøtt. Det hadde de ikke, og det var heller ingen vilje til å lage/smøre noe som kunne friste en vegatarianer.
Så vi tok en kjapp kopp kaffe her, og spiste heller lunsj et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, MiaMJ74

Reisende som så på KaffeTøsa, så også på

Har du vært i KaffeTøsa? Del dine erfaringer!