“Særdeles god kaffe og mat!”
Anmeldelse av KaffeTøsa

KaffeTøsa
Vurdert som nr. 10 av 15 Restauranter i Finnsnes
Beskrivelse: Byens minste kaffebar med det største utvalget av varme og kalde drikker! Selvsagt innenfor kaffe, men også milkshake, limonade og smoothie . Masse godt å bite i enten man er sulten eller bare har lyst på noe søtt og godt.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles god kaffe, godt utvalg og mye god mat. Litt lite lokale, så blir fort fullt, men verdt å vente på! Jeg hadde foccacia med kylling og pesto som ble servert varm.

Takk, hilde3540
Trudi Wibeke H, Marketing på KaffeTøsa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for din anmeldelse! Vi liker når våre gjester er fornøyde :)
Velkommen igjen!

Anmeldt 15. november 2020

Her virker det som at de ansatte er oppriktig opptatt av at jeg skal ha et fint besøk. God mat og godt utvalg i kaffe. En oase i ett ellers travelt kjøpesenter!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 820knutr

Tusen takk for din anmeldelse! Vi liker når våre gjester trives hos oss :)
Velkommen igjen!

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi gikk hit for å spise lunsj. En av mine venner er vegetarianer, og han spurte om de hadde noe påsmurt uten kjøtt. Det hadde de ikke, og det var heller ingen vilje til å lage/smøre noe som kunne friste en vegatarianer.
Så vi tok en kjapp kopp kaffe her, og spiste heller lunsj et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, MiaMJ74

Reisende som så på KaffeTøsa, så også på

Har du vært i KaffeTøsa? Del dine erfaringer!