Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt og har gratis parkering. Hyggelig resepsjonister når du kommer. Rommet vi hadde var stort og rent. Ingenting å utsette på rommet. Frokosten var noe redusert pga koronatiltak, men var helt ok. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, beatev115
Anmeldt 12. oktober 2019

Dette hotellet er et stort pluss! De har gode rom, fin utsikt, ingen lydstøy fra naborommene, og god rengjøring! Bare husk å ta vekk "ikke forstyrr" greia på døra når dere skal på jobb eller ut å utforske byen eller Senja! Servicen er knallgod også! De strekker seg for vi som begynner litt ekstra tidlig på jobb og sørger for at vi har frokost litt tidligere enn vanlig! Middagen på kvelden har gode porsjoner og smaker veldig godt! Servicen er upåklagelig og jeg merker veldig at de ansatte trives der! NB: De har badstue også, er bare å spørre de i resepsjonen om de kan sette den på ca. 1 time før dere vil teste den! Stille og rolig utenfor iallefall på hverdagene, i helgene vet jeg ikke.. :D

Romtips: De fleste rom er bra vil jeg tro!
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Northman85
Anmeldt 9. august 2019

Helt greit hotell i Finnsnes sentrum.
Vi ankom seint så det var lite igjen på buffeen men det som var smakte godt
Hyggelig betjening , vi kommer nok til å bruke dette hotellet igjen en annen gang vi er i nord.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Irene J
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne frem til, flott beliggenhet. Følte oss godt mottatt av hyggelig betjening. Rommet var stort, rent og godt vedlikeholdt. Nytt bad. Sengene var utrolig behagelige! Frokosten var det ingenting å si på. Nystekte brød, og pålegg for enhver smak. Egg i flere varianter. Jevnt over veldig rene rom og overflater, to tomler opp fra meg.
Kommer gjerne tilbake hit :)

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, club_bandit
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit Hotell,men trenger kanskje litt kursing i kundepleie.trenget vel å høyne standard på rommene og service.men helt greit for å overnatte 1 natt eller 2. Bra frokost.ikke så mye fasiliteter.men nå er jo ikke Finnsnes den mest spennende minibyen i Troms heller.å bo på hotell er som mye annet i livet.skal du få lyst å bruke penger på det så må det være veldig bra å du må få lystpå mere hotellet ligger midt i sentrum så ikke noe å klage på beliggenheten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Roy N