Orbitz.com
eDreams
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 25. september 2019

Førsteinntrykket når hotellet stenger 15:30 og ein kjem inn med ein kode er svært upersonleg.

Rommet var ISKALDT når eg kom, det var ingen varme på. Frykteleg dårleg etter ein lang dag ute i kulden. Å fryse lenge etter at ein kjem i seng er ikkje noko særleg.

Parkering for hotellets gjester på ein potetåker i bakgården. Umerka plassar, trangt humpete og grisete.

Frokost er middelmådig, blei ikkje sjuk av maten men dårleg utvalg.

Luktar fælt på badet, virkar for å vere reint men er nok muggsopp...

Usikker på om det fortjenar 1 eller 2...det er jo både innlagt straum og vatn pluss wifi så det blir 2 frå meg.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, turbojens
Anmeldt 25. juni 2019

Jeg har tilbrakt noen netter på Finnsnes, og ikke vært klar over at dette hotellet var et alternativ for overnatting. Og det ligger IKKE på Senja, men som sagt midt i Finnsnes sentrum! Hotellet bærer preg av at det ikke er helt nytt. Men rommene er pent innredet, senga var god å sove i og det var grei størrelse på badet - som også hadde håndklestativ med varme i. Resepsjonen er ikke bemannet bortsett fra i vanlig kontortid, men dersom man skal sjekke inn etter at resepsjonen er stengt, får man en instruktiv sms om hvordan man skal komme seg inn på hotellet og få tak i nøkkel til rommet. Frokosten er som man kan forvente av et hotell i denne prisklasse og størrelse. Pluss for at det var yoghurt og stekt egg på forespørsel. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening!

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Siv J
Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Bestilte en natt her, for baren som viste på nettsiden såg koselig ut. Men den er stengt og er frokostsal. Resepsjon er ubetjent etter kl 16, og frem til frokost. Når frokost skulle være klar, var ingen kommet ennå. Ringte og da kom betjening etter ca 10 minutter.

Dato for oppholdet: april 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, alfmagne
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Sjarmerende og koselige rom, badet er fint og dusjen forfriskende. Mtp pris og rom, setter dette en liten standard til frokost.
Til en litt for salt eggerøre(kan ha vært uheldig denne dagen) til røyket laks som æ vil anta blir servert på dag 2 sammen med det andre pålegget. Hadde håpet på nå bedre.
Men et koselig hotel, vil anbefale, hvis man legger litt mer hjerte til maten ‍

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Joakim H
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er ikke som andre kjedehoteller, her blir du tatt imot med åpne armer av hyggelig vertskap!
Rommene er fantastisk flott innredet, med veggfotografier av naturmotiver fra Nord. Sengene er helt nydelige:)

Hotellet ligger midt i sentrum av Finnsnes og har alt man trenger i nærheten.
En helt ok pluss frokost.

Absolutt å anbefale dersom du skal til Finnsnes eller nærområdet!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Jegereinar