“Nydelig thaimat for nordmenn”
Anmeldelse av Thaimatservice

Thaimatservice
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Finnsnes
Kjøkken: Thai
Anmeldt 16. august 2021

Her spiste jeg to ganger, men takeaway. Veldig god mat for norske ganer. Friske og gode grønnsaker og smakfulle sauser. Mye mat etter min bedømmelse. Hyggelig personale. Dessuten hadde de en helt egen glutenfri meny til meg som har cøliaki. Det gir alltid ekstrapoeng. Anbefales.

Takk, Bareoss

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Når regnet øste ned på Senja reiste vi inn til Finnsnes og fant denne perlen. Nummer 14 Grønn curry smakte himmelsk, drømte oss bort til Thailand. Koselige damer som serverte oss. Kan anbefales

Takk, 549anneb
Anmeldt 30. juni 2021

Rene og ordentlige lokaler.Smittevernet var ivaretatt.Maten var veldig god og vi var veldig fornøyd.Anbefales

Takk, livbakkeby
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat, men lite smak.
Prisene var også grei.
Kundeservice var heller ikke mer enn ok.
Men det som trekker ned er lite smak i maten.

Takk, erlendi2018
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Svært god mat, men ferske råvarer.

De kan med fordel bli dyktigere på kundeservice. For mye fokus på take-away, kan gå utover besøkende gjester.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Stig G

Reisende som så på Thaimatservice, så også på

Har du vært i Thaimatservice? Del dine erfaringer!