eDreams
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Dette var en veldig hyggelig opplevelse: Fantastisk god mat basert på lokale råvarer (vilt og fisk), svært hyggelig og serviceinnstilt vertskap og verdens vakreste utsikt fra terrassen! I tillegg fine rom med egen uteplass for hvert rom og ei felles hyggelig stue for gjestene. Kombiner det med unike turmuligheter både til fjells og til sjøs så blir det ikke bedre enn dette. Anbefaler et besøk!!!

Takk, kristinw608
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ankomsten var unik med reinsdyr og deres kalver gående i veien.
Bølgeskvulp - fantastiske muligheter for kajakk , sykkel og fotturer.
Veldig hyggelig personale - gode innspill for turer .
Gode måltider med gode vi er.
Vi kommer helt klart tilbake hit igjen!

Takk, morten820
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Hotellet/spisestedet var hyggelig men var umoderne og slitt. Vi hadde håpet på et riktig villmarksmåltid, etter en tur langs Femunden. Vi bestilte elgkarbonader som var altfor salte, sausen var tynn og smakløs. Til tross for at maten ikke svarte til forventningene, var utsikten fra terrassen der vi spiste verdt besøket.
Neste gang vi kommer til elgå skal vi spise hos Lars Monsen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, AnneG94
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Det er ca. 3 år siden sist vi spiste her. Den gang syntes vi det var omtrent gjennomsnittlig, men heller ikke mer enn det. Siden da har det kommet nye eiere som har drevet stedet i overkant av 2 år. I vår bedømming tar vi ikke hensyn til et begrenset kundegrunnlag, få eller ingen konkurrenter, osv. Håpet var at det skulle bli en bedre opplevelse enn sist, og denne gangen var det også i tillegg tidlig høysesong og søndag ettermiddag.
Da vi kom fikk vi beskjed om at det var buffe, hvor en kunne velge mellom 3 typer fiskeretter basert på sik, og en kjøttrett/gryte.
Utvalget var med andre ord begrenset, og det var heller ikke noe utfyllende tekst som beskrev hva gryten inneholdt. Grønnsakene så ikke spesielt innbydende ut, og det var ikke mye igjen.
Det som trekker ned vesentlig, er at den maten som skulle være varm, i beste fall var lunken. Det kunne gjerne også vært to kjøttretter når det er buffe.

Alt i alt er vi enige om at det er et betydelig forbedringspotensiale, og at det ikke frister med nytt besøk på en stund.

Når det gjelder pris var kr. 260,- helt greit, forutsatt at forventningene hadde blitt innfridd.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, knutmagnej
Anmeldt 28. juni 2018

Romtips: Le camere con vista sul lago riservano ad ogni sguardo un paesaggio e suggestioni da togliere il fiato.
Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner