Geir Ove R
New York City, New York
Anmeldelse av Bryggeloftet Elgå
5,0 av 5 boblerAnmeldt 29. juli 2020via mobile enheter
Le delizie della produzione locale nel piatto "6th symphony"
  • Lol.travel
    • Agoda.com
    20.8 km fra Bryggeloftet Elgå
    63.9 km fra Bryggeloftet Elgå
    Restaurant
    På kalfjällsranden hittar ni Fjällbäcken lodge.
    57.2 km fra Bryggeloftet Elgå
    Svømmebasseng
    Se flere hoteller i Elgå
    Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat, og fantastiske omgivelser. Rommene er av enkel srandard, men renslige og fine. Personalet strakk seg langt for å etterkomme våre ønsker. Flott turvei til grillplasser rett utenfor døren.

Dato for oppholdet: august 2017
    Takk, FarAway543253
    Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Dårlig meny, dårlig service men et flott sted. Vært her tidligere og kost oss, men tydligvis ting som har skjedd. Smilekurs og kunden i fokus anbefales. Båttur ut er flott, men spis på båten, ikke her.

Dato for oppholdet: juli 2017
    6  Takk, Dr3as
    Ragnhild H, Tidligere driver av Bryggeloftet på Bryggeloftet Elgå, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Beklager virkelig at du har hatt en så dårlig opplevelse på Bryggeloftet! Vi solgte Bryggeloftet den 1. januar, og det er nye drivere der nå. Ser at jeg fortsatt står som administrator på Tripadvisor, - skal sørge for at de nye driverne får din anmeldelse og at de tar lærdom av den!

Anmeldt 22. mai 2017

Kjempefin plass, god mat og hyggelig vertskap. Utsikten utover sjøen ved solnedgang, må bare oppleves, Kommer gjerne tilbake til sommeren, for å gå litt i marka. Da blir nok fiskestangen med også.
    På gjensyn.

Dato for oppholdet: mai 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    2  Takk, Basen222
    Anmeldt 11. mars 2014

Bryggeloftet,har godt og nært vertskap og deilig kortreist mat. Både sikburger og reinsdyrstek må prøves.Sengene er myke og gode og rommene er romslige. Bryggeloftet ligger i stille og rolige omgivelser, det eneste du kan høre er bølgeskvulp :) Dagen etter når du drar vekk gardinene, får du de flotteste skuer utover Femund og fjellene rundt. Det anbefales å ta en times Minicruice med Fæmund ll, hvis du er i Elgå i juli.

Romtips: Velg de med sjøutsikt
    Dato for oppholdet: mai 2013
    3  Takk, Mia F
    Anmeldt 31. juli 2016

Romtips: The rooms with the lake view are a little bit more expensive but it worth it. Especially in the Summer to see a spectacular Sunset.
    Dato for oppholdet: juni 2016