“Lite serviceinnstilt ”

Bryggeloftet
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Elgå
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Svært lite imøtekommende betjening, virket ikke som vi var ønsket der. Var blid da vi sjekket ut så var nok glad for å slippe å ha gjester..

1  Takk, Per Arne M

Anmeldt 20. juli 2021

Betjeningen er noe av det mest uinteressert jeg har vært borti. Som kunde følte man seg nesten til bry ved å spørre om noe. Rett og slett dårlig service.
Toalettene luktet grusomt.

Maten var helt ok, det var vel det eneste litt positive.

1  Takk, 823amk
Anmeldt 1. april 2021

Dato for besøk: april 2021
Anmeldt 26. august 2015

Dato for besøk: august 2015
Anmeldt 29. juni 2018

Dato for besøk: juni 2018

Har du vært i Bryggeloftet? Del dine erfaringer!