En pussig blanding

Dette er et sted vi har kjørt forbi mange ganger, men denne gangen hadde vi bestemt oss for å... les mer

Anmeldt 27. juli 2020
Ole Jørgen S
Mo i Rana, Norge
Morsomt stoppested

Etter å ha kjørt forbi dette stedet flere ganger stoppet vi der i dag uten å ha noen forventning... les mer

Anmeldt 6. august 2019
merethehundnes
Mo i Rana, Norge

Anmeldt 29. august 2018

Kortman er en meget uvanlig veikro, men sterkt innslag av amerikansk kultur og med vei- og bilsuvenirer av alle slag. Interiøret er også amerikanske. Det samme gjelder maten, burgere, kylling og cola - alt til god kvalitet

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Arne S
Anmeldt 21. mai 2018

Hvis du har lyst på en stopp mens du kjører E6 langs Åsen, kan dette være plassen. ”The American style”, spesielt utenfor og inne finner du i tillegg til mat og drikke talglys i mange varianter samt ting og tang du kan kjøpe. Jeg har vært her flere ganger, men synes det så vel uryddig ut nå. Et uvanlig sted og en morsom stopp likevel.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, torgeirvollset
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Maten hadde et potensiale, men ble ødelagt av tørre burgerbrød og tørrstekte burgere.
En spesiell opplevelse i trivelige omgivelser.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, knutg2015
Anmeldt 9. august 2017

Fint stoppested med interessante lokaler og amerikansk atmosfære. Interiøret er en hel opplevelse i seg selv. God mat, men er litt dyrt. Skulle ønske man fikk Milkshake i et glass i stedet for et brusbeger av papp. Flott museum og mye interessant å se på. Innholdsrik gavebutikk. Vi kom når det åpnet og det fylte seg fort opp, så anbefaler å være der tidlig på dagen for å slippe å vente på bord. Elsket jukeboxen!

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, jooorn
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

50talls american burgerbar i og rundt innredet låve.
Masse å se! Maten er ok, husk å bestille ekstra på burgeren. Skal du spise ute (under tak - kan være luftig og deilig om sommeren, eller en god løsning om du reiser med hund) si fra når du bestiller, så pakker de maten.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Konferansedeltager52