“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Le Ski Restaurang & Bar - STENGT

Le Ski Restaurang & Bar
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger. Veldig god hamburger og tacobuffet. Trivelig atmosfære og rimelig mat. God service.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, snipa

Anmeldt 6. oktober 2017

God frokost. Noe mat og matvarer kunne nok med fordel vært i en disk med lokk over, og kanskje også med kjøling. At alt ligger oppe og i romtemperatur gjør noe med kvaliteten etter en stund. Ellers virker det som om maten er hjemmelaget og med mange spennende smaker. Selv om vi ikke var fornøyd med hotellet, så var vi vldig fornøyde med maten på hotellet.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, RonnieRichelieu
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Har stoppet her så å si hvert eneste år enten til eller fra en ferietur i østersund. Alltid hyggelig betjening, og en burger som er helt fantastisk! Le ski burgeren anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2017
Takk, alexandero315
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Etter Harryhandel skulle vi stoppe for en rask matbit og jeg kommer gjerne tilbake for en "Le Ski Burger" (150g eller 300g) :) Den var nydelig med mye smak og gode fries, kan godt anbefales :D

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ompopo
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Sjarmerende lokale og hyggelig betjening. Fantastisk god renskabb og kanskje Sveriges beste bolognese? Kul plass med bra musikk, tommel opp!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, bardby