“Snuskete sted”
Anmeldelse av Le Ski Restaurang & Bar - STENGT

Le Ski Restaurang & Bar
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 31. juli 2018

Bestilte pizza, den kom fort men var en skuffende rett. Stort område på pizzaen uten noe annet en deig, 3-4 cm rundt hele pizzaen var uten noe som helst. Lokalet virket veldig nedslitt og litt skittent, det hadde trengt en vask.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Øystein E

Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Skjærtorsdag; fikk ikke bord inne i restauranten selv om den bare var halvfull... fikk anvist bord ute ved inngangen. Begrunnelsen var at det kanskje kom noen gjester inne...

Påskeaften: kom innom i 19:30, det satt 20 personer i restauranten. Fikk beskjed at de var fullbooket og vi måtte gå et annet sted...

På Sylvias Kanonbar ble vi ønsket velkommen, selv om det var 90% fullbooket.

Le Ski har en betydelig jobb å gjøre, synd ikke konkurransen er større på Storlien

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 706kyrrea
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger. Veldig god hamburger og tacobuffet. Trivelig atmosfære og rimelig mat. God service.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, snipa
Anmeldt 6. oktober 2017

God frokost. Noe mat og matvarer kunne nok med fordel vært i en disk med lokk over, og kanskje også med kjøling. At alt ligger oppe og i romtemperatur gjør noe med kvaliteten etter en stund. Ellers virker det som om maten er hjemmelaget og med mange spennende smaker. Selv om vi ikke var fornøyd med hotellet, så var vi vldig fornøyde med maten på hotellet.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, RonnieRichelieu
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Har stoppet her så å si hvert eneste år enten til eller fra en ferietur i østersund. Alltid hyggelig betjening, og en burger som er helt fantastisk! Le ski burgeren anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2017
Takk, alexandero315