“God mat”
Anmeldelse av Le Ski Restaurang & Bar - STENGT

Le Ski Restaurang & Bar
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte en pizza pepperoni på deling, maten kom på under 10 min og var veldig god. Personalet var det heller ikke noe å si på. Alt i alt helt greit på gjennomfarten.

Takk, Nina L

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Den værste spiseplassen jeg har vært på på lenge. Elendig mat og restauranten var skitten.Toalettene var også uappetittelig skitne.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sonja Ø
Anmeldt 31. juli 2018

Bestilte pizza, den kom fort men var en skuffende rett. Stort område på pizzaen uten noe annet en deig, 3-4 cm rundt hele pizzaen var uten noe som helst. Lokalet virket veldig nedslitt og litt skittent, det hadde trengt en vask.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Øystein E
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Skjærtorsdag; fikk ikke bord inne i restauranten selv om den bare var halvfull... fikk anvist bord ute ved inngangen. Begrunnelsen var at det kanskje kom noen gjester inne...

Påskeaften: kom innom i 19:30, det satt 20 personer i restauranten. Fikk beskjed at de var fullbooket og vi måtte gå et annet sted...

På Sylvias Kanonbar ble vi ønsket velkommen, selv om det var 90% fullbooket.

Le Ski har en betydelig jobb å gjøre, synd ikke konkurransen er større på Storlien

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 706kyrrea
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Har spist her ved flere anledninger. Veldig god hamburger og tacobuffet. Trivelig atmosfære og rimelig mat. God service.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, snipa