“Styr unna.”
Anmeldelse av Le Ski Restaurang & Bar - STENGT

Le Ski Restaurang & Bar
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Kald og smakløs mat. Bestilte pizza, nacho og rein, alt var smaktløst og kaldt. Nachoen var gammel. Det skal mye til å mislykkes med pølser med brød, men de har klart å mislykkes med det også! Skitten og utrivelige lokaler.

Dato for besøk: august 2019
Takk, leiavl

Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

Tenkte at buffet ville være perfekt etter en dag i slalombakken, men dette var kjedelige saker! Alle grønnsakene var syltet og smakte det samme. Fisken var tørr og biffkjøttet bestod for det meste av fett.
Potetene og sausen var ok. Kaffen var god, og ungene likte isen. Dette drar helhetsinntrykket opp til en 2’er.

Dato for besøk: april 2019
Takk, andersk484
Anmeldt 13. desember 2018

Dunkle lokaler fra en svunnen tid, og med preg av mye hard festkultur.Prøvde hjemmelaget pizza, som var den dårligste jeg antagelig noensinne har spist. Rå ustekt deig og med elendig topping.
Styrer unna neste gang,

Takk, DogOnSnail
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte en pizza pepperoni på deling, maten kom på under 10 min og var veldig god. Personalet var det heller ikke noe å si på. Alt i alt helt greit på gjennomfarten.

Takk, Nina L
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Den værste spiseplassen jeg har vært på på lenge. Elendig mat og restauranten var skitten.Toalettene var også uappetittelig skitne.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sonja Ø