“Overraskende bra”
Anmeldelse av Café Gula Huset

Café Gula Huset
Vurdert som nr. 1 av 2 Kaffe og te i Bralanda
Anmeldt 2. august 2021

Utrolig kult konsept, hyggelig stemning og god mat til en bra pris! Anbefales sterkt! Kommer til å komme tilbake!

Takk, odak123

Anmeldt 15. mai 2018

Stopper altid på denne plassen når jeg kjører denne veien , som jeg ofte gjør
Dette er en hyggelig plass og ta en rast

Dato for besøk: september 2017
Takk, MORTEN S
Anmeldt 4. september 2017

På vei fra København til Charlottenberg. Det var en søndag og datoen var 3 september 2017. Jeg kommer til å huske dette som en av de fineste overraskelser jeg noen sinne har hatt langs med landeveien. Og jeg reiser mye. Jeg har passert dette huset mange ganger, men i dag stoppet jeg. Riktignok var jeg sugen på kaffe og det fikk jeg, men det som ventet var så mye mer enn kaffe og varm vaffel. Det var en begivenhet, en "happening" som boret seg inn i min kropp og gjorde meg lykkelig. Dette må oppleves, og jeg kommer aldri til å glemme hvor lykkelig jeg var inne på stedets toa, der den absolutte overraskelse fikk meg til å synge med toalettets musikk og lage en videosnutt av det. Foruten Osborne traff jeg the Band ute i hagen og det konkluderte med at dette var en absolutt flott dag.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Sverre P
Anmeldt 14. juli 2015

På E45 mellom Mellerud og Vänersborg, ligger denne fantastiske lille perle. Et koselig gult hus, utenfor tettstedet Brålanda. Stedet ligger rett ved E45, og er lett å finne. Du føler virkelig at du kommer hjem til noen. Fantastisk gode enkle retter til hyggelige priser, i en veldig koselig atmosfære. Rikelig med parkeringsplasser. Et enkelt lunsj sted du må oppleve, og et klart mye bedre alternativ enn de upersonlige veikroer du finner langs veiene. Er du så heldig å passere i juli, vil du i tillegg få en sjelden opplevelse på nordlige breddegrader. Det Gula Huset er nemlig omringet av Lin-åker, som gir et magisk blått teppe.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Lasse Y
Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: juli 2022

Har du vært i Café Gula Huset? Del dine erfaringer!