“En kjemperestauran”

Restaurang Rosellmagasinet
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Bengtsfors
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Her ble vi mottatt på en hyggelig måte og fulgt til bordet med spørsmål om vi ville sitte ute eller inne.
Vi fikk bestille drikke raskt, og ventetiden på maten var også kort.
Og hvilken mat!! Kjøttet var mørt og smakfullt, men en fint avstemt smakstilsetting. Og desserten var himmelsk.
Dette stedet kan anbefales på det varmeste.
Det eneste negative var at vinen var litt for varm.

1  Takk, Henning L

Anmeldt 29. mars 2018

Så skrev min Anne på FaceBook:Lunsj kan dem i Sverige. Påskebuffet(varme og kalde retter, salat, brød...) med lettøl,kaffe og kake til 90 kr. På hyggelige Restaurant Rosellmagasinet i Bengtsfors.Koselig sted med hyggelig betjening som det tok meg 3 år å oppdage. I Oslo betalte jeg nettopp 117 kr for et rundstykke og en farris. Og det var hverken spesielt godt eller på et spesielt hyggelig sted. Nå finnes det hyggelige steder i Norge også men jevnt over er det hyggeligere å gå ut og spise i Sverige. Og ikke bare pga prisene. Det er mer rausheten som er forskjellen. De små ting som betyr noe og gjør at man kommer tilbake.

Dato for besøk: mars 2018

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Restaurang Rosellmagasinet, så også på

Bengtsfors, Vastra Gotaland County
Bengtsfors, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Rosellmagasinet? Del dine erfaringer!