“Hyggelig restaurant og god mat”
Anmeldelse av JnJ Bodegan

JnJ Bodegan
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Bengtsfors
Anmeldt 17. juli 2021

De hadde valget mellom tapas eller middagsretter. Vi var tre som gikk for tapas og en som valgte en pasta. Alle var veldig godt fornøyd med maten, og det var en hyggelig betjening. Det eneste vi kunne ønsket annerledes var om tapasrettene kunne blitt servert etter hvert som de ble ferdig i stedet for å vente til alt var ferdig.

Takk, ATokle

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på JnJ Bodegan, så også på

Bengtsfors, Vastra Gotaland County

Har du vært i JnJ Bodegan? Del dine erfaringer!